۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

شرکت ملی نفتکش خسارات ناشی از تحریم را مطالبه می کند

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت : خسارات بسیار زیادی درمدت زمان تحریم ها از سوی دول غربی براین شرکت وارد شده است که حتما با پیگیری از سوی محاکم حقوقی بین المللی ، آن را مطالبه خواهیم کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۲۲۹۸
شرکت ملی نفتکش خسارات ناشی از تحریم را مطالبه می کند
به گزارش خبرنگار مانا علی اکبر صفایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونین سازمان بنادر و دریانوردی ضمن ارائه گزارش مشروح از روند تحریم ها شرکت ملی نفتکش ایران از سوی اتحادیه  اروپا گفت : دول غربی با تحریم شرکت ملی نفتکش ایران قطعا فضا را برای شرکت های بین المللی حمل و نقل دریایی و نفتی در استفاده از توانمندی شرکت ملی نفتکش ایران مسدود خواهد کرد.
وی ادامه داد : شرکت ملی نفتکش ایران با ظرفیتی که در اختیار دارد بزرگترین ناوگان نفتی دنیا است و این تحریم هایی که انجام می شود حمل و نقل بین المللی دریایی دنیا را از یک ظرفیت عظیم با استاندارد بسیار خوب محروم خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران  با بیان اینکه این شرکت خسارات وارده ناشی از تحریم را مطالبه می کند ادامه داد : با تحریم مجدد این شرکت از سوی دول غربی فضای حمل و نقل بین المللی از کیفیت حمل و نقل ، قیمتها و ارزش و توانایی نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران محروم خواهند شد.
صفایی بار دیگر تاکید کرد حقانیت شرکت ملی نفتکش ثابت کرده است تحریم های اعمال شده از سوی دول غربی سیاسی است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار