۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

فعالیت کمیته ساماندهی سواحل مازندران در ایام نوروز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از فعالیت کمیته ساماندهی سواحل و طرح های دریا در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۲۸۲
فعالیت کمیته ساماندهی سواحل مازندران در ایام نوروزمهران حسنی در گفتگو با خبرنگار مانا تصریح کرد: هر ساله در ایام نوروز استان مازندران از نظر میزان جذب گردشگر در میان سایر استان های کشور رتبه های نخست را به خود اختصاص می دهد.
وی افزود: به همین دلیل سعی می کنیم از ماه ها قبل از شروع نوروز با برگزاری جلسات مکرر با حضور مقامات استانی، نسبت به ارائه خدمات مناسب گردشگری اقدام کنیم و تدارکات لازم را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: کمیته های متعددی در ستاد تسهیلات نوروزی استان فعال شده اند که هر کدام بنا به وظیفه ای که دارند هم اکنون در حال فراهم کردن مقدمات برای استقبال از مسافران نوروزی هستند.
حسنی با اشاره به اینکه حجم زیادی از گردشگران ورودی به استان مازندران سواحل و دریا را برای تفریح و گذران اوقات خود انتخاب می کنند، لذا امسال کمیته ساماندهی سواحل و طرح های دریا نیز در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فعال شده است.
این مقام مسئول در استان مازندران گفت: در طول نوار ساحلی مازندران تمام شهرستان های ساحلی آمادگی پذیرایی از گردشگران نوروزی را خواهند داشت.
حسنی در ادامه از برگزاری جشنواره های هنری و فرهنگی در سواحل شهرهای ساحلی استان مازندران با همکاری بخش خصوصی و شهرداری ها طی ایام نوروز خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه های در نظر گرفته شده، شاهد ایجاد لحظات به یادماندنی برای گردشگران در سواحل استان باشیم.
وی گفت: پیش بینی می شود حجم بالایی از گردشگران نوروزی برای اقامت شهرستان های ساحلی را انتخاب کنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران اذعان داشت: به همین دلیل نظارت کامل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در قالب ستاد کمیته اسکان بر این مکان های اقامتی در طول ایام نوروز وجود خواهد داشت.
وی گفت: بدون شک در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با مالک واحد اقامتی مربوطه برخورد خواهد شد و حتی در صورت لزوم نسبت به پلمب آن واحد اقدام خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین نظارت دقیقی بر نرخ تمام واحدهای گردشگری استان مازندران در طول نوروز انجام می شود تا شاهد افزایش بی رویه نرخ ها نباشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار