۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
برای سه سال آینده تصویب شد

13هزار میلیارد ریال جهت توسعه گردشگری خوزستان

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تصویب و اختصاص 13هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های بخش گردشگری خوزستان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۲۲۶۳
13هزار میلیارد ریال جهت توسعه گردشگری خوزستان
"افشین حیدری" در گفتگو با خبرنگار مانا افزود:  این مبلغ از محل اعتبارات تملک سرمایه ای و ملی کشور تا سال 1396برای توسعه و زیرساخت های صنعت گردشگری خوزستان هزینه می شود.
وی گفت: اعتباریاد شده در کارگروه توسعه صنعت گردشگری استان خوزستان به تصویب رسیده است.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در ادامه خوزستان را دارای ظرفیت ها و جذابیت های گردشگری فراوان توصیف کرد و گفت: بدون حضور فعال بخش خصوصی در  این عرضه ، صنعت توریسم در خوزستان به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
حیدری راه اندازی خط هوایی استانبول - اهواز که قرار است 25 اسفند ماه به طور رسمی افتتاح شود را در توسعه صنعت گردشگری و سرازیر شدن توریست های خارحی بسیار مهم ارزیابی کرد.
وی توسعه صنعت توریسم را در ایجاد اشتغال وارزآوری بسیار مهم خواند و گفت: استان خوزستان می تواند به قطب مهم گردشگری درکشور تبدیل شود.
حیدری در ادامه به توجه خاص استاندار خوزستان در توسعه گردشگری آبی اشاره کرد و گفت: با توجه به سواحل مناسب و سرازیر شدن کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی به خوزستان می توان از ظرفیت مغفول مانده این بخش به طور کامل استفاده کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار