۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

افتتاح هتل دریایی ترنج کیش در نوروز 94

رئیس جامعه هتلدارن کیش گفت: هتل دریایی ترنج در ایام نوروز در این جزیره به بهره برداری خواهد رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۲۴۳
افتتاح هتل دریایی ترنج کیش در نوروز 94
رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: عملیات هتل دریایی ترنج با سرمایه گذاری بخش خصوصی از سال 91 آغاز شده بود.
مسیح الله صفا با اشاره به اینکه هم اکنون این هتل مراحل تجهیز را سپری می کند، تاکید کرد: بنا به گفته مالک هتل، این هتل اواخر اسفند ماه افتتاح می شود و گردشگران نوروزی می توانند از خدمات این هتل بهره مند شود.
رئیس جامعه هتلداران کیش خاطرنشان کرد: این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.
به گفته وی، راه دسترسی به این اتاق های این هتل از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.
صفا یادآور شد: این هتل دارای 102 اتاق و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران بسیار جذاب است.
وی تصریح کرد: امیدواریم مدیریت این هتل با به کارگیری نیروهای کارآزموده بتواند خدمات مناسب و درخوری را به گردشگران ارائه دهد.
صفا در خصوص درجه این هتل گفت: درجه هتل زمانی که هتل به طور کامل تجهیز شد توسط کارشناسان جامعه هتلدارن کیش اعلام می شود.
وی با اشاره به اینکه جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور با علائق ویژه گردشگری دریایی مطرح است گفت : ساخت هتل هایی این چنینی که به طور مستقیم در دریا قرار گرفته اند در جذب بیشتر گردشگران بسیار موثر خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امسال هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش از تاریخ پنجم اسفند ماه به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه تمام استان های کشور حضور خواهند داشت و بخش های مختلف گردشگری خود را معرفی خواهند کرد.
به گفته وی، در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش، هتلداران، شرکت های ارائه کننده خدمات هتلداری، دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های هواپیمایی نیز حضور خواهند داشت.
رئیس جامعه هتلدارن کیش برگزاری این نمایشگاه را برای هتلهای کیش فرصت مغتنمی دانست تا بتوانند با معرفی خدمات خود در نوروز 94 گردشگران بیشتری را جذب کنند.
وی تاکید کرد: بدون شک برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در کیش، نقش موثری در رونق هر چه بیشتر توریسم جزیره خواهد داشت.
وی اذعان داشت: دفاتر خدمات مسافرتی با حضور در جزیره کیش و بستن قرارداد با هتلهای جزیره، گردشگران بیشتری را به ویژه در ایام نوروز راهی جزیره خواهند کرد.
گفتنی است، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری صنایع وابسته با حضور فعال بانک شهر به عنوان بانک عامل شهرداری های کشور و حمایت کنندگان اصلی نمایشگاه و معرفی توانمندی ها و خدمات این بانک در بخش اقتصاد گردشگری از تاریخ5 الی 8 اسفند 93 در جزیره کیش برگزارخواهد شد.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

soheila Iran, Islamic Republic of ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
0
0
اين هتل بي نظيره من در دي ماه به همراه بچه هام و مادرم سه شب ان جا بوديم برخورد كاركنان عالي محيط عالي بسيار تميز و شيك سرويس دهي عالي غذا عالي واقعا به من خوش گذشت
آخرین اخبار