۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

تخصیص اعتبارات ساماندهی به8 شهر ساحلی مازندران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برای نخستین بار اعتبارات ساماندهی طرح های دریا پس از تخصیص هیئت دولت، در مرحله نخست بین هشت شهر ساحلی مازندران توزیع شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۲۴۲
تخصیص اعتبارات ساماندهی به8 شهر ساحلی مازندرانبه گزارش مانا، علیرضا یونسی رستمی در جلسه ساماندهی طرح های ساحلی که فرمانداران و شهرداران شهرهای رامسر، عباس آباد، چالوس، محمود آباد، بابلسر، فریدونکنار، جویبار و بهشهر در آن حضور داشتند، بیان داشت: در این مرحله 40 میلیارد ریال را دولت در اختیار قرار داد، تا با مشارکت 50 درصدی شهرداران شهرهای حاضر به مرحله اجرا گذاشته شود.
یونسی تاکید کرد: در هزینه طرح ها، شاخص هایی همانند مبلمان و معماری واحد و متحد الشکل سواحل استان به صورت طرح تیپ یک ارایه شده مورد توجه خواهد بود و استانداری در کلیه مراحل بر روند هزینه کرد و نظارت فنی و اجتماعی طرح مراقبت خواهد کرد.
وی خطاب به فرمانداران و شهرداران حاضر در جلسه تاکید کرد تا از فردا؛ اقدامات لازم برای عملیاتی شدن طرح ها را به مورد اجرا گذارند تا در فصل استفاده از سواحل در سال آینده، مردم مازندران، مسافرین و گردشگران از امکانات ایجاد شده به نحو مطلوب بهره مند شوند.
معاون استاندار بر تسریع در روند هزینه کرد اعتبارات ضمن رعایت کیفیت برای دریافت مراحل بعدی اعتبار تاکید کرد و گفت: در این اقدام بایسته، دولت تدبیر و امید، ضمن ابراز خرسندی، آمادگی و اهتمام کامل خود را برای اجرایی شدن برنامه ها اعلام کرده است.
در این جلسه كه مدیران مالی، ذیحسابی، عمرانی و اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند، حاضرین به ارایه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار