۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

سواحل چابهار و کنارک گردشگران را فرا می‌خواند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروز قرار داریم، سواحل چابهار و کنارک گردشگران را به سوی خود فرا می‌خواند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۲۲۳۹
سواحل چابهار و کنارک گردشگران را فرا می‌خواندبه گزارش مانا از چابهار یعقوب جدگال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اقلیم و شرایط مناسب آب و هوایی چابهار به عنوان مقصد گردشگری و سفرهای نوروزی هموطنان به این منطقه، در ایام نوروز ستاد دائمی تسهیلات سفر در حال فراهم کردن مقدمات حضور و پذیرش و ارایه خدمات به میهمانان و مسافران است.
وی با بیان اینکه شهرستان چابهار هر ساله با جاذبه‌های طبیعی گردشگری، بناهای تاریخی و جاذبه‌های بکر و سواحل زیبا میزبان خیل عظیمی از گردشگران از تمام مناطق کشور است، گفت: سواحل صخره‌ای، تالاب لیپار، منطقه آزاد، بناهای تاریخی مختلف و سواحل بی‌نظیر و بکر به ویژه در کنارک آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
وی بیان کرد: چابهار هرساله در ایام تعطیلات به ویژه در نوروز بیشترین میزان مسافر نوروزی را در استان به سمت خود جلب می‌کند و امیدواریم نوروز 94 نیز شاهد حضور گردشگران در کنار مردم مهمانواز و خونگرم چابهار و کنارک باشیم.
جدگال ادامه داد: پدیده گلفشان و جنگل‌های حرا نیز از جاذبه‌های دیدنی این منطقه است که امیدوارم هموطنان لذت تماشای این ظرفیت‌های خدادادی را از دست ندهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار