۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

افزایش21 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر انزلی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از افزایش 21 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در چند ماه اخیر در بندر انزلی خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۲۲۳۱
افزایش21 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر انزلی
به گزارش مانا، سید علی نعیمی با بیان اینکه بندر انزلی دارای زیرساختهای مناسب تجهیزات و ظرفیتهای مناسبی است افزود: این بندر از لحاظ موقعیت در منطقه آزاد تجاری قرار داشته و همچنین از شرایط ویژه و استراتژیک برخوردار است که مناسب برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران جهت صادرات و واردات کالا است.
وی با تاکید برجذب سرمایه گذاران بالاخص سرمایه گذاران داخل استان تاکید کرد: در راستای افزایش بهره وری بندر با سرمایه گذاران متعددی مذاکره شده است که با همکاری ایشان با این اداره کل سود و بهره وری طرفین را در بر خواهد داشت.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های فراوان فرمانداری بندر انزلی و نیروی انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: ما نیاز به همکاری کلیه مسئولین و ارگان های ذیربط را داریم تا با همکاری و همفکری آنها بتوانیم با استفاده از تجارب علمی و عملی ایشان در جهت پیشرفت و توسعه عملکرد بندر انزلی گام برداریم .
وی مجددا با تاکید بر امر صادرات ادامه داد: باید به بحث صادرات فراورده های داخل استان اعم از محصولات کشاورزی، سیفی جات و گوشت مرغ و ... توجهی بیش از پیش شود چراکه توسعه صادرات این محصولات در بعد اقتصادی می تواند برای استان و منطقه بسیار تاثیر گذار باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار