۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

ارتقاء رتبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در میان 500 شرکت برتر ایران

معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ارتقاء رتبه کشتیرانی در میان 500 شرکت برتر ایران از لحاظ میزان فروش و درآمد خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۲۲۱۶
ارتقاء رتبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در میان 500 شرکت برتر ایران
کاپیتان علی عزتی در گفتگو با مانا ضمن بیان این خبر گفت : ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران علی رغم فشار تحریم‌های چند ساله دول غربی توانست بار دیگر در رتبه بندی پانصد شرکت برتر قرار گیرد و با ارتقاء ده پله ای نسبت به سال مالی 91 و با فروش 38714.7 میلیارد ریالی رتبه چهلم را از میان پانصد شرکت برتر در سال مالی 92 از آن خود کند.
وی با اشاره به رتبه بندی این شرکت ها در هفدهمین همایش شرکت‎های برتر ایران که همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود افزود: رتبه بندی شرکت های اقتصادی براساس میزان درآمد و فروش و همچنین شاخص هایی چون اندازه و رشد ،سود و عملکرد ، صادرات ، نقدینگی و بازار در سال مالی 92 انجام شده است.
کاپیتان عزتی همچنین به کسب رتبه اول کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بخش شرکت های حمل ونقلی نیزاشاره کرد و افزود : در رتبه بندی سال 92 کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست را در بین شرکتهای حمل و نقلی به خود اختصاص داد.
معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی نیز که در میان شرکت های منتخب توسط سازمان مدیریت صنعتی سومین شرکت به لحاظ ارتقاء رتبه بوده‎، توانسته است با ارتقاء 277 پله ای و با فروش 1803.8 میلیارد ریالی در رتبه 254 این رتبه بندی قراربگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار