۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

افتتاح 2 هتل در قشم تا قبل از نوروز

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت ساخت هتلهای بیشتر در جزیره قشم تاکید کرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۱۶۸
افتتاح 2 هتل در قشم تا قبل از نوروزعبدالجوادکمالی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بدون شک جزیره قشم یکی از مناطق کشور است که بیشترین میزان گردشگر را در نیمه دوم سال به خود اختصاص می دهد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هم اکنون مکان های اقامتی موجود در جزیره پاسخگوی حجم بالای مسافران ورودی نیست.
وی تاکید کرد: هر چند در سالهای اخیر تعداد زیادی هتل در جزیره کیش ساخته شده است اما همچنان با کمبود مکان اقامتی برای مسافران مواجه هستیم.
وی از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست تا با ورود در بخش هتل سازی قشم علاوه بر کسب سود مناسب به رونق گردشگری بیشتر قشم کمک کنند.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: به سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه مند به ساخت هتل در جزیره قشم تسهیلاتی مناسبی ارائه خواهد شد.
کمالی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمان پیک سفر گردشگران مجبورند در کمپینگ های اقامت موقت اسکان یابند.
وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر سه هتل جدید در جزیره قشم به بهره برداری رسید گفت: با این وجود باز هم در ان ایام با کمبود مکان اقامتی برای گردشگران مواجه بودیم.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: تا قبل از نوروز حداقل دو هتل دیگر نیز در جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: درجه هتلهای جزیره قشم سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره است که متناسب با ارائه خدمات به آنها اعطا می شود.
وی اظهار داشت: ظرفیت ساخت هتل در جزیره قشم بسیار زیاد است که امیدواریم در سال آینده شاهد ورود بیشتر سرمایه گذاران برای ساخت هتل باشیم.
کمالی یادآور شد: البته هم اکنون هتلهایی در جزیره در دست ساخت است که با پیشرفت فیزیکی 20 تا 30 درصدی همراه هستند.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: هم اکنون در هتلهای کیش انواع خدمات گردشگری به مسافران ارائه می شود.
به گفته وی، سازمان منطقه آزاد قشم نیز همواره نقش نظارتی خود را بر عملکرد هتلهای جزیره ایفا می کند تا گردشگران بیش از پیش از سفر به جزیره قشم لذت برند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار