۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

نرخ هتل های جزیره کیش در نوروز افزایش نخواهد یافت

رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: نرخ هتلهای کیش در ایام نوروز با افزایش همراه نخواهد بود.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۱۶۷
نرخ هتل های جزیره کیش در نوروز افزایش نخواهد یافترئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در راستای جذب گردشگران بیشتر به جزیره کیش، نرخ هتل های کیش در ایام نوروز تغییر نخواهد کرد.
مسیح الله صفا، در ادامه گفت: عدم افزایش نرخ هتل های جزیره در نوروز از سوی جامعه هتلداران کیش به تمام هتلها اعلام شده است.
به گفته وی، در صورتی که هتلداران بخواهند قیمت های خود را افزایش دهند، بدون شک گردشگران نوروزی به جای سفر به کیش، دبی و آنتالیا را انتخاب خواهند کرد.
صفا یادآور شد: با هدف جذب گردشگر بیشتر، نرخ هتلهای جزیره کیش در مقایسه با سال گذشته امسال بسیار پایین تر آمده است.
این مقام مسئول در جزیره کیش عنوان کرد: هم اکنون نرخ هتلهای کیش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش 30 تا 35 درصدی همراه است.
رئیس جامعه هتلدارن کیش افزود: هتلها موظفند برای جذب گردشگر بهترین خدمات با مناسبترین قیمت را به گردشگران ارائه دهند.
وی تاکید کرد: جامعه هتلداران کیش در ایام نوروز بر عملکرد تمام هتلها به صورت دقیق نظارت کامل خواهد داشت.
وی اظهار داشت: گردشگران نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی هتلداران می توانند با مراجعه به جامعه هتلداران کیش و یا معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.
رئیس جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: بدون شک در صورت اثبات تخلف صورت گرفته، با تمام هتلهای متخلف برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: از آنجا که ایام نوروز مقارن شده با ایام فاطمیه بنابراین باید با برای جذب گردشگران هتلداران تمام تلاش خود را انجام دهند.
صفا گفت: هم اکنون در تمام هتل های کیش انواع خدمات گردشگری به مسافران ارائه می شوند و آنها دیگر نیازی به هماهنگی با سایر بخش های گردشگری ندارند.
رئیس جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: امیدواریم در ایام نوروز علاوه بر جذب گردشگران داخلی شاهد ورود گردشگران خارجی نیز باشیم.
به گفته وی، بیشتر گردشگران خارجی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و کشورهای همسایه وارد جزیره می شوند.
صفا اظهار امیدواری کرد: در صورت ارائه خدمات مناسب از سوی هتلدارن به گردشگران، آنها مقصد سفر بعدی خود را باز هم جزیره کیش انتخاب خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار