۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

برگزاری جشنواره های ساحلی در گیلان طی نوروز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از برگزاری جشنواره های ساحلی طی ایام نوروز در این استان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۱۶۶
برگزاری جشنواره های ساحلی در گیلان طی نوروزحمید رضا آذر پور در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گیلان در قالب کمیته های مختلف آغاز به کار کرده است.
وی در ادامه گفت:سعی خواهد شد تا نوروز 94 بهترین خدمات گردشگری به مسافران ورودی به استان گیلان ارائه شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خاطرنشان کرد: از هم اکنون نظارت بر واحدهای خدمات گردشگری استان به ویژه رستورانها و اماکن اقامتی آغاز شده است.
این مقام مسئول در استان گیلان گفت: این نظارت بیشتر شامل نحوه خدمات دهی و کنترل نرخ ها است که توسط بازرسان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان به خوبی صورت می گیرد.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: پیش بینی می شود سواحل و دریا در استان گیلان بیشترین میزان گردشگر را به خود جذب کند.
آذر پور اذعان داشت: همچنین در میان شهرستانهای استان بندر انزلی به دلیل ساحلی بودن و نیز وجود تالاب بین المللی بیشترین حجم گردشگر را به خود اختصاص خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین سعی می شود ارائه خدمات گردشگری در طول سواحل استان با توجه به حجم بیشتر گردشگران در آن نقاط بیشتر باشد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان تصریح کرد: از جمله برنامه های مفرحی که در طول سواحل شهرستان استان در ایام نووز برگزار می شود، برپایی جشنواره های ساحلی خواهد بود.
به گفته وی، این جشنواره های ساحلی با مشارکت بخش خصوصی و فعالان گردشگری استان در طول سواحل برگزار خواهد شد.
آذر پور گفت: برای نخستین بار درکشور بزرگترین هنرمندان کشور در سواحل استان طی ایام نوروز کنسرت اجرا خواهند کرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: گردشگران برای حضور در این کنسرتها باید از طریق دفاتر خدمات مسافرتی مربوطه اقدام کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری مراسم آتش بازی، مراسم آیینی و سنتی ویژه هر منطقه ، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی از جمله برنامه هایی است که در سواحل گیلان طی ایام نوروز اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه تفریحی چمخاله نیز نوروز امسال برنامه های ویژه گردشگری توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار