۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

اشغال ظرفیت هتلهای جزیره کیش در تعطیلات اخیر

رئیس جامعه هتلداران کیش از اشغال ظرفیت تمام هتلهای جزیره در فاصله ایام دهه فجر تا روز گذشته خبرداد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۰۸۲
اشغال ظرفیت هتلهای جزیره کیش در تعطیلات اخیر

رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در ایام تعطیلات دهه فجر حضور گردشگران در جزیره کیش به گونه ای بود که ظرفیت تمام هتل کیش به طور کامل اشغال شده بود.
مسیح الله صفا،ادامه داد: حضور گردشگران تا روز گذشته نیز به طور چشمگیری ادامه داشت اما این بدان معنا نیست که حجم گردشگران هم اکنون کاسته شده است.
به گفته وی، جزیره کیش برخلاف سایر بخش های گردشگری کشور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب همواره در طول زمستان مملو از گردشگر است.
رئیس جامعه هتلداران کیش خاطرنشان کرد: البته در زمان تعطیلات رسمی میزان ورود گردشگران به جزیره به اوج خود خواهد رسید.
وی یادآور شد: در تمام ایام نظارت جامعه هتلداران کیش و سازمان منطقه آزاد کیش بر عملکرد هتلهای جزیره به خوبی صورت می گیرد.
صفا نظارت بر نرخ هتلها را مهمترین موضوعی دانست که در دستور کار جامعه هتلداران قرار گرفته است و گفت: همواره به مدیران هتلها متذکر می شویم در صورتی که نرخ هتلها را بالاببرند به طور قطع با کاهش مسافر همراه خواهیم شد.
وی یادآور شد: در ایام تعطیلات دهه فجر یک هتل جزیره نیز اقدام به کرایه اتاق خود با قیمت بسیار بالا کرده بود که بلافاصله با اطلاع از این موضوع اقدامات لازم را انجام دادیم.
رئیس جامعه هتلداران کیش عنوان کرد: امیدواریم در اسفند ماه نیز شاهد حضور هر چه بیشتر گردشگران به جزیره کیش باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به منظور جذب گردشگران در اسفند ماه سمینارها و همایش های متعددی نیز در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: امید می رود با هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی کشور، همچنان شاهد رونق گردشگری جزیره کیش باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با تداوم نظارت بر عملکرد هتلهای کیش سعی خواهد شد بهترین خدمات گردشگری به مسافران ارائه شود.
صفا اظهار داشت: ارائه بهترین خدمات به گردشگران باعث خواهد شد تا آنها باز هم در سفرهای بعد خود کیش را به عنوان مقصد انتخاب کنند.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش یادآور شد: نظارت بر نرخ هتلها، آموزش نیروهای شاغل در هتل با اطلاعات هتلداری روز در دنیا و تبلیغات صحیح برای جذب گردشگر از مهمترین اقداماتی است که از سوی جامعه هتلداران کیش صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار