۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
در آستانه عید نوروز

کمیته گردشگری دریایی فعال تر می شود

به منظور ساماندهی هر چه بیشتر گردشگری دریایی در آستانه سال نو کمیته گردشگری دریایی فعال تر می شود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۱۷۹۵
کمیته گردشگری دریایی فعال تر می شود
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درگفتگو با خبرنگار مانا گفت: گردشگری دریایی یکی از مزیت های کشور در حوزه داخلی و خارجی محسوب می شود و به واسطه آن می توانیم زیر ساخت ها، تورها و بسته های سفرهای دریایی را فعال کنیم.
مرتضی رحمانی موحد در ادامه با بیان اینکه بخش گردشگری دریا و ساحل مشکلات خاص خود را داراست افزود: از سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان های مرتبط درخواست کرده ایم نماینده تام الاختیار خود را به کمیته گردشگری دریایی معرفی کنند تا بتوانیم جلسات خود را قوی تر برگزار کنیم و این فعالیت ها در درست پیگیری است.
وی درادامه با اشاره به اینکه بحث های کمیته گردشگری دریایی بیشتر مشورتی، برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاهی است اظهار داشت: در بخش گردشگری دریایی ستاد ساماندهی سواحل یا سازمان عمران استان های ساحلی کشور تشکیل شده اند که بخش مربوط به سواحل و گردشگری سواحل مربوط به آنهاست و این سازمان ها فعالیت های خود را شروع کرده اند هرچند که تازه تاسیس و ابتدای فعالیتشان است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه تصریح کرد: تلاش ما این است که ضابطه ها و استانداردها را تعیین کرده و به دستگاه های ذیربط اعلام کنیم که این استانداردها باید با مشارکت دستگاه های مرتبط تهیه شود تا همه به نوعی خود را در اجرای آن سهیم و شریک بدانند.
وی در پایان گفت: ما به طور جدی پیگیر این هستیم پیش از آغاز سال جدید جلسات جدی تری در خصوص گردشگری دریایی برگزار کنیم تا برای نوروز و سال آینده گردشگری در سواحل شمال و جنوب با چارچوب های روشنی هدفگذاری شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار