۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

سیاست سازمان بنادر حفظ موقعیت حمل و نقل دریایی در برنامه ششم است

برخورداری حمل و نقل دریایی از یک موقعیت ممتاز در منطقه سیاست کلی سازمان بنادر و دریانوردی در برنامه ششم است.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۱۶۰۸
سیاست سازمان بنادر حفظ موقعیت حمل و نقل دریایی در برنامه ششم است
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به تدوین کارگروه هایی در زمینه مسائل بندری، دریایی، محیط زیست ، ناوگان دریایی و مدیریت سواحل در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کارگروه های مربوطه در خصوص تهیه پیش نویس مورد نیاز در زمینه برنامه ششم فعالیت می کنند.
محمد سعید نژاد در ادامه افزود: با توجه به فعالیت همه دست اندر کاران بخش دولتی و خصوصی دریایی در این کارگروه ها فکر می کنیم در زمانبندی که دولت تعیین کرده می توانیم پیشنهادات لازم در بخش حمل و نقل دریایی را ارائه کنیم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: برخورداری حمل و نقل دریایی از یک موقعیت ممتاز در منطقه سیاست کلی سازمان بنادر و دریانوردی است و سازمان این هدف استراتژیک را در برنامه ششم دنبال خواهد کرد.
سعید نژاد گفت: برای این کار اصلاح روش ها، سرمایه گذاری های جدید و طرح های توسعه، اصلاح و بهبود تکنولوژی در بخش دریایی کشور جزو اهدافی است که در برنامه ششم دنبال می شود. همچنین مسائل ایمنی و محیط زیست در دریا جزو اولویت هایی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی در پایان سخنان خودگفت: متاسفانه در برنامه پنجم به اندازه کافی به موضوع حمل و نقل دریایی توجه نشده است و باید در برنامه ششم شرایط بهتری را ایجاد کنیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار