۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

فعالیت های متنوع شیلاتی؛محور توسعه جاسك

شهرستان جاسك با برخورداری از جامعه صیادی چهار هزار و 700 نفری نقش مهمی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۱۵۷۷
فعالیت های متنوع شیلاتی؛محور توسعه جاسك
به گزارش مانا، مدیر كل شیلات هرمزگان پس از بازدید میدانی از پتانسیل های و توانمندی های شیلاتی شهرستان جاسك با فرماندار این شهرستان دیدار كرد.
سید پرویز محبی در این دیدار با بر شمردن ظرفیت های شیلاتی شهرستان جاسك گفت: ظرفیت های شیلاتی می تواند محور توسعه شهرستان جاسك باشد.
وی با بیان این كه شهرستان جاسك با برخورداری از جامعه صیادی چهار هزار و 700 نفری نقش مهمی در صید و صیادی هرمزگان دارد گفت: این شهرستان مجموعا از 700 فروند شناور صیادی بهره مند است.
محبی با بیان این كه شهرستان جاسك در تعامل بین صیادان و اداره كل شیلات هرمزگان بسیار خوب عمل كرده است گفت: این شهرستان با 22 تعاونی صیادی بیشترین میزان تعاونی های صیادی را در بین شهرستان های استان هرمزگان به خود اختصاص داده است.
مدیر كل شیلات هرمزگان با تاكید بر اینكه شهرستان جاسك در حوزه آبزی پروری نیز پیشرفت های چشمگیری داشته است گفت: مراكز تكثیر میگوی جاسك و همچنین مزارع پروش میگو این شهرستان در حال حاضر از نظر كمی و كیفی مسیر رشد و توسعه را به صورت مطلوبی طی می كنند.
وی افزود: در بحث پروش ماهی در قفس نیز شهرستان جاسك ،از شهرهای پیشرو در این صنعت است كه تا كنون گام های خوبی در این مسیر برداشته است.
گفتنی است در ادامه این سفر مدیر كل شیلات هرمزگان با صیادان و آبزی پروران این منطقه از نزدیك دیدار كرد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار