۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

کیش به قطب گردشگری دریایی منطقه تبدیل می شود

جذب گردشگران کشورهای همسایه از جمله ترکیه، افغانستان، پاکستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۱۴۸۰
کیش به قطب گردشگری دریایی منطقه تبدیل می شود
رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هم اکنون جذب گردشگران خارجی به جزیره کیش در اولویت های مقامات سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.
مسیح الله صفا ادامه داد: پیش از این به سیاست کلان سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص جذب گردشگران ترکیه از طریق راه اندازی خط هوایی مستقیم استامبول – کیش اشاره شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر جذب گردشگران ترکیه، جذب گردشگران کشورهای همسایه از جمله افغانستان، پاکستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس جامعه هتلداران کیش افزود:متولیان کیش در حال برنامه ریزی برای تبدیل کیش به قطب گردشگری با علاقه ویژه دریایی در منطقه هستند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در فصل پیک گردشگری جزیره قرار داریم، اظهار داشت: در حال حاضرظرفیت 12 هزار تخت اقامتی موجود در جزیره اشغال است.
صفا تاکید کرد: با توجه به حجم بالای ورود گردشگران به جزیره، جلسات مکرری با مدیران واحدهای اقامتی و پذیرایی و گردشگری جزیره در حال انجام است.
به گفته وی، در راستای افزایش خدمات بهتر به گردشگران به رستورانها، تاکسی داران، خطوط هواپیمایی و سایر خدمات دهندگان گردشگری جزیره متذکر می شویم که نرخ خدمات خود را به هیچ عنوان در زمان پیک سفر افزایش ندهند.
رئیس جامعه هتلداران کیش تاکید کرد: معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر نرخ تمام واحدهای خدمات دهنده گردشگری جزیره نظارت کامل دارد و با متخلفین به شدت برخورد خواهد کرد.
وی عنوان کرد: با انجام این نظارت ها و ثابت بودن قیمت های واحدهای گردشگری،گردشگران با طیب خاطر می توانند به جزیره سفر کنند و سفر به جزیره را همواره در برنامه خود در طول سال جای دهند.
صفا در ادامه در خصوص وضعیت خدمات دهی هتلها نیز گفت: نظارت بر عملکرد هتل ها و نیز نرخ آنها نیز توسط جامعه هتلداران کیش به طور مرتب انجام می شود.
وی اذعان داشت: با برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان هتلها سعی شده تا بهترین خدمات اقامتی و پذیرایی به گردشگران ورودی به جزیره ارائه شود.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران جزیره کیش یادآور شد: تمام هتلهای کیش بهترین خدمات خود را به مسافران ارائه می دهند.
به گفته وی ، گردشگران ورودی به جزیره می توانند با پرداخت مبلغی به هتل، از تورهای گردشگری که توسط هتلها دایر می شود نیز بهره مند شوند.
وی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: علاوه بر 51 هتل فعال در جزیره ، هم اکنون سه هتل پارمیدا، میراژ و گامرون نیز در حال تجهیز هستند که امیدوایم به زودی به بهره برداری برسند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار