۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

تاکید ترکان بر سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

اکبر ترکان مناطق آزاد را الگویی برای توسعه کشور دانست و بر سرمایه‌گذاری در این مناطق ‌برای توسعه صادرات ایران تاکید کرد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۱۱۴۱
تاکید ترکان بر سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

به گزارش خبرگزاری مانا، دبیر شورایعالی مناطق آزاد در جمع مسئولان چابهار مناطق آزاد را الگویی برای کشور دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در صنایعی که مزیت‌های صادرات را دارند از نیازهای توسعه‌ای است و کسب رتبه‌های بسیار خوب در صنایع سیمان‌، فولاد‌، پتروشیمی، خودروسازی و برق خود گواه این صنایع مزیت‌دار است.‌
اکبر ترکان ‌استفاده از ظرفیت‌ها و صنایع ‌منطقه چابهار را مورد تاکید قرار داد و خواستار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شد و گفت: یکی از هویت‌های مناطق آزاد صادرات بوده و توسعه‌ای فرامنطقه‌ای به همراه خواهد داشت.
‌حامدعلی مبارکی‌ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار نیز ‌در این نشست گفت: مابه دنبال عمران و آبادانی منطقه و کشور هستیم که این امر با شروع به کار این طرح‌ها با روند رو به رشدکنونی اتفاق خواهد افتاد.
حامد علی مبارکی مردم سیستان و بلوچستان را مردمی مرزدار و غیور دانست و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم‌ که به توسعه منطقه سرعت بخشد و این امر زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که همه دارای نگاهی بلند باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار