۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

انجمن کشتیرانی دوره های آموزش تخصصی دریایی برگزار می کند

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای دوره های آموزش تخصصی بندری و دریایی را برگزار می کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۱۱۴۰
انجمن کشتیرانی دوره های آموزش تخصصی دریایی برگزار می کند
نائب رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در گفتگو با خبرنگار مانا با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه راه اندازی مرکز آموزش فنی، میان انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و سازمان آموزش فنی و حرفه ای اخیرا امضاء شد که بر اساس این تفاهم نامه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته دوره های آموزشی مختلفی را که مورد تایید سازمان بین المللی (ILO) است برگزار می کند.
مسعود پل مه افزود: طبق توافق با سازمان فنی و حرفه ای قرار است آموزش های فنی مورد نیاز خدمات بندری که شامل 15 رشته آموزشی از جمله اپراتور ریچ استاکر، اپراتور لیفتراک، راهبری لیفتراک، راننده لیفتراک، راننده مینی لودر، سرپرست کارگاه دستگاه چیدمان کانتینر، مدیر حمل و نقل، ناظر تخلیه و بارگیری و ... را انجام دهیم.
وی در ادامه با بیان اینکه در فاز اول بخش فنی آموزش در بنادر و بخش تئوری در تهران انجام می شود در خصوص هدف از این آموزش ها گفت: هدف از این آموزش ها در ابتدا ارتقاء سطح علمی و سپس جوان سازی نیروهای فعال در حوزه بندری ودریایی است.
پل مه تاکید کرد: با آموزش علمی در این حوزه انتقال اطلاعات صرفا در قالب آموزش میدانی و دیداری نخواهد بود و افراد علاوه بر تجاربی که بدست می آورند و انتقال می دهند دانش روز را که مورد تایید مراجع آکادمیکی است را بدست می آورند.
نائب رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در ادامه اظهار داشت: متعاقب این آموزش ها، بحث کاریابی و اشتغالزایی در حوزه کسب و کار بندر نیز اتفاق می افتد و پس از طی مراحل آموزشی، ترقی کمی و کیفی کار را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: به این ترتیب انتظارات از افراد آموزش دیده برای انجام مطلوب کارها بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که افراد صرفا بر اساس تجارب و آموخته های خود بخواهند این کار را انجام دهند.
پل مه با بیان اینکه تا کنون این نوع از آموزش ها به صورت رسمی وجود نداشته است گفت: با این نوع از آموزش ها افراد تسلط علمی بر روی حوزه فعالیتی و تخصصی خود پیدا می کنند که موجب افزایش راندمان کار می شود.
وی یاد آور شد: با تسری این موضوع در بنادر طبیعتا هزینه ها و مدت زمان عملیات کاهش می یابد و نیروها انگیزه بهتری برای فعالیت پیدا می کنند که استفاده بهینه از تجهیزات، نیروی انسانی و زمان عملیات را به دنبال خواهد داشت.
وی در پایان سخنان خود گفت: گواهینامه ای که در پایان این دوره ها به هنرجویان داده می شود گواهینامه صادر شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای خواهد بود.
شایان ذکر است افراد علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند با مراجعه حضوری به انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و یا از طریق سایت این انجمن اطلاعات لازم را اخذ کنند.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

مجتبی Iran, Islamic Republic of ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
0
0
با سلام و احترام خدمت جناب پلمه
احتراما اینجانب 5 سال به عنوان الکتریشن در نیروی دریایی ارتش خدمت کرده ام و نه سال سابقه برق صنعتی دارم که در کار خود وارد میباشم و علاقه شدیدی به برق دارم ولی با وجود داشتن مدرک دیپلم برق ادامه به عنوان الکتریشن وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید واقعا علاقه شدیدی به برق دارم و مدرک تعمیر و نگهداری و ثبت اختراع نیز دارم و تسلط کامل به برق شناور دارم بولی متاسفانه مدرک گرایی وجود دارد.
ا تشکر مجتبی قلیپور
مازیار پیرمرادیان Iran, Islamic Republic of ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
0
0
سلام.من دانشجو رشته مکانیک بودم ترم شیش انصراف دادم بخاطر مشکلات زندگیم.معدل کاردانی 18بود.الان در حین خدمت سربازی هستم.مسلط به نرم افزار کتیا و طراحی هستم.لطفا اگر میتونم وارد کشتی رانی بشم راهنمایی کنین.خیلی علاقه دارم تحصیلات خودم رو تو این زمینه ادامه بدم
آخرین اخبار