۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
با تصمیمات امروز رئیس جمهور

روند توسعه بندر چابهار شتاب می گیرد

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور در بازدید از طرح توسعه بنادر استان جهت شتاب بخشیدن به اجرای این طرح ها تصمیمات مهمی خواهند گرفت.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۱۰۸۸
روند توسعه  بندر چابهار شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مانا از چابهار غلامرضا مالکی در جمع خبرنگاران گفت: طرح توسعه سواحل مکران چندی است بصورت جدی از سوی مقام معظم رهبری پیگیری می شود و دولت نیز برای توسعه این سواحل برنامه ریزی ویژه ای انجام خواهد داد.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم دیگر جهت توسعه منطقه چابهار ایجاد واحدهای صنعتی است که این موضوع نیز در دولت بصورت ویژه در دست اقدام است.
مالکی افزود: ایجاد سایت پتروشیمی چابهار و راه اندازی کارخانه خودروسازی و همچنین صنایع شیلاتی از نزدیک از سوی رئیس جمهور و وزراء همراه مورد بررسی قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: بنادر چابهار روی ریل توسعه قرار گرفته اند و هر روز برحجم سرمایه گذاری در این منطقه افزوده می شود.
معاون استاندار گفت: ایجاد خوشه های صنعتی، افزایش حجم تخلیه بارگیری بنادر استان در آینده نزدیک و توسعه اشتغالهای دریایی از موارد مهمی است که در استان در حال پیگیری است.
مالکی گفت: دولت راهکارهای زیادی برای توسعه بندر چابهار دارد که تاکنون تعدای از آن همچون تسهیل ورود و خروج سرمایه گذاران، و فراهم کردم پهلوگیری کشتی های پهن پیکر در منطقه فراهم شده است.
وی تصریح کرد: سند توسعه شیلات استان نیز در دست بررسی بوده که با آماده شدن طرح جامع آن بزودی عملیاتی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار