۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

توسعه فراملی را عملیاتی کنیم

معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه بازدید از پروژه های زیر ساختی و صنعتی منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار روند توسعه آنها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با شروع به کار و نهایی شدن پروژه های ملی و بزرگ شاهد توسعه منطقه ای و فرا منطقه ای خواهیم بود .
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۱۰۷۷
توسعه فراملی را عملیاتی کنیمبه گزارش خبرنگار مانا، محمد شریعتمداری با اعلام این مطلب گفت: با شروع به کار دولت یازدهم در جمهوری اسلامی ایران و روابطی که با دنیا در حال شکل گیری است، می توان توسعه فراملی را عملیاتی کرد.
معاون اجرایی رییس جهور اظهار کرد: با توجه به افزایش روند تقاضای سرمایه گذاری در مناطق مختلف و به ویژه منطقه آزاد چابهار، پیشرفت پروژه های ملی از شتاب خوبی برخوردار بوده و اگر همین شتاب ادامه پیدا کند شرایط به نحو مطلوب خواهد شد.
محمد شریعتمداری تصمیمات دولت را در حل مشکلات جغرافیایی و زیر ساختی پروژه ها در راستای توسعه خوب ارزیابی کرد و گفت: چابهار با توجه به اینکه تنها بندر اقیانوسی کشور است با دارا بودن ظرفیت و پتانسیل های موجود می تواند در عملیاتی کردن توسعه ملی ایفای نقش کند.
وی تسریع بخشیدن به ساخت فرودگاه و راه آهن و نیازهای زیر ساختی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید برای جذب سرمایه گذاران نهایت تلاش را انجام دهیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار