۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

كشتیرانی دریای‌خزر برگزیده جشنواره بهره‌وری و بهبود فضای كسب و كار

كشتیرانی دریای‌خزر در دومین جشنواره بهره‌وری و بهبود فضای كسب و كار كه با رویكرد تجارب بهبود بهره‌وری پیش از ظهر امروز در مركز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، لوح سیمین دریافت كرد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۱۰۵۸
كشتیرانی دریای‌خزر برگزیده جشنواره بهره‌وری و بهبود فضای كسب و كار
به گزارش خبرنگار ما، در این جشنواره كه با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیران و دست‌اندركاران، استادان دانشگاه و فعالان تولید و خدمات برگزار شد، فرهنگ‌سازی بهره‌وری، بررسی جایگاه مدیریت و رهبری، بررسی تجارت بهبود و ارتقاء بهره‌وری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان این جشنواره در بخش معرفی و قدردانی از مجموعه‌های موفق در حوزه بهره‌وری از مدیرعامل كشتیرانی دریای‌خزر با اهداء لوح سیمین جشنواره قدردانی به عمل آمد.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

احسان رهبر Iran, Islamic Republic of ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴
0
0
با سلام و احترام
حواهشمند است در صورت امکان عکس و فیلم های مربوط به برگزاری جشنواره ملی بهره وری در هفتم دی ماه را به اینجانب ایمیل کنید که ضمن تشکر و قدردانی از سایت خبری شما ، به استحضار می رسانم ، متاسفانه علیرغم حضور بیش از 10 عکاس و فیلم بردار و خبر نگار ، حتی یک عکس از حاضرین و مدعوین شرکت ها در هیچ سایتی قرار داده نشده است و این انتشار گسترده همه عکس ها می تواند تبلیغ خوبی برای شما هم باشد. سپاسگزارم . تلفن 09123879987
آخرین اخبار