۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
پیش بینی فرماندار کنارک:

بیش از 100 هزار نفر در نوروز از بندر کنارک بازدیدمی کنند

بر اساس برآوردهای انجام شده و تجربه سال های گذشته بیش از 100 هزار نفر در تعطیلات نوروزی از بخش های مختلف بندر کنارک دیدن خواهند کرد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۱۰۵۲
بیش از 100 هزار نفر در نوروز از بندر کنارک بازدیدمی کنند

به گزارش خبرنگار مانا، فرماندار کنارک با بیان این مطلب در نشست آمادگی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و جذب گردشگر در این بندر، ضمن اشاره به نقش محوری این شهرستان بویژه بخش زرآباد در اتصال دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان افزود: معمولا بخش زیادی از شهروندان کشور که جنوب شرق ایران را برای گذراندن تعطیلات آخر سال و نوروزی انتخاب می کنند، سفر به این شهرستان خواهند داشت و بر همین اساس باید تمهیدات لازم برای پذیرایی و استقرار آنان فراهم شود.
به گفته بیژن بختیار همه مسوولان اجرایی بویژه شهرداران برای زیباسازی شهرها و احداث چشمه های بهداشتی و سایر امکانات با هدف پذیرایی بهتر از مسافران نوروزی باید آمادگی لازم را داشته باشند.
فرماندار کنارک اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب، رفع موانع و مشکلات و بسیج تمام نهادها و ارگانها، مسافران نوروزی لحظات خوشی را در این شهرستان داشته باشند.
بختیار افزود: کنارک و بخش زرآباد با داشتن سواحل زیبای مکران از نعمتی بی بدیل برخوردار هستند که باید به نحو احسن از این نعمت خدادادی برای معرفی شهرستان استفاده کرد.
به گفته وی، باید در ابتدا و انتهای حوزه استحفاظی کنارک تابلوهایی به منظور تعیین مسیر توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان نصب شود.
فرماندار کنارک بر لزوم برنامه ریزی بیشتر برای تامین رفاه و آسایش مسافران نوروزی و همچنین شناسایی مکان های دیدنی و گردشگری شهرستان بخصوص بخش زرآباد تاکید کرد.
شهرستان کنارک در فاصله 700 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان واقع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار