۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

برگزاری کلاس های آموزشی هتلداری در کیش

از سوی بخش خصوصی و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، کلاس های آموزش هتلداری در جزیره کیش برگزار می شود.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۱۰۴۹
برگزاری کلاس های آموزشی هتلداری در کیش
مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران کیش به خبرنگار مانا گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی موسسه آموزشی هتلداری و جهانگردی آوای کیش و توسط کادری مجرب، کلاسهای آموزش هتلداری در تمام سطوح این رشته در جزیره برگزار می شود.
وی اظهار داشت: به همین منظور جلسه ای به منظور آشنایی با این موسسه و نحوه آموزش دهی آن با حضور مدیران تمام هتلهای کیش و برخی مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش از جمله مشاور عالی رئیس سازمان منطقه آزاد برگزار شد.
به گفته صفا،این کلاس های آموزشی در رده های مختلف از20 تا 200 ساعت به کارکنان هتلها و علاقمندان به هتلداری آموزش خواهد داد.
وی یادآور شد: این کلاسها ازرده خانه داری تا مدیریت برگزار می شود و حضور تمام علاقه مندان در آن آزاد خواهد بود.
رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: به منظور کاهش هزینه های برگزاری این کلاسهای آموزشی برای هنرجویان، بخشی از هزینه توسط جامعه هتلداران، بخشی توسط مالکین هتلها و مابقی آن را دانشجویان تقبل خواهند کرد.
صفا در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به تمام دانشجویانی که در این کلاس های آموزشی شرکت می کنند در پایان هر دوره گواهینامه اعطا می شود.
وی تصریح کرد: این کلاسهای آموزشی در سالهای گذشته نیز توسط موسسه آموزشی هتلداری و جهانگردی آوای کیش در جزیره برگزار شده است.
رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به برگزاری سالیانه کلاسهای آموزش هتلداری در جزیره کیش گفت: امسال نیز این کلاسهای آموزشی در زمستان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این کلاسها به گونه ای خواهد بود که کارکنان هتلها بدون اینکه لازم باشد کار خود را تعطیل کنند از کلاسها بهره برند.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش در ادامه سخنان خود عنوان کرد: برگزاری این کلاسهای آموزشی که با هدف ارتقای سطح کیفی هتلها انجام می شود، حداقل یک ماه به طول خواهد انجامید.
وی هدف از این امر را افزایش کیفیت خدمات گردشگری به مسافران اعلام کرد تا به این ترتیب روز به روز بر رونق توریسم جزیره افزوده شود.
رئیس جامعه هتلداران کیش اظهار امیدواری کرد: با حضور اکثر کارکنان هتلهای جزیره در این کلاس های آموزشی شاهد افزایش بیش از پیش سطح کیفی خدمات هتلها باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار