۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

لزوم ایجاد دو واحد پایانه صادراتی آبزیان در چابهار

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع 107 واحد صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری انجام شده 742 هزار میلیارد ریال و اشتغال 3 هزار و 530 نفر به طور مستقیم در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۱۰۴۲
لزوم ایجاد دو واحد پایانه صادراتی آبزیان در چابهاربه گزارش خبرنگار مانا از زاهدان، غلامرضا مالکی در شورای برنامه ریزی استان، ایجاد دو واحد پایانه صادراتی آبزیان را در چابهار ضروری دانست و گفت: چنانچه این دو واحد راه‌اندازی شود برای 690 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
معاون استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر205 هزار و 500 تن صید در زمینه آبزیان داریم و پیش بینی می کنیم تا پایان برنامه ششم توسعه این رقم به 637 هزار تن برسد که در این صورت در ایجاد اشتغال آمار خوبی را به دنبال خواهد داشت.
مالکی تصریح کرد: ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در شهرستان چابهار ضروری است و باید تا پایان سند چشم‌انداز توسعه دو واحد پایانه صادراتی آبزیان ایجاد کنیم که 270 نفر اشتغال را نیز به دنبال دارد.
وی گفت: برای توسعه حمل و نقل دریایی به ویژه خدمات پشتیبانی آبزیان 4 واحد نیاز است که در صورت ایجاد آنها، 450 شغل به وجود می‌آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار