۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

بهره برداری از طرح ساحلی بندر انزلی در بهار 94

مجموعه طرح ساحلی بندر انزلی در سه ماهه اول سال 94 به بهره برداری می رسد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۱۰۲۷
بهره برداری از طرح ساحلی بندر انزلی در بهار 94
به گزارش مانا در جریان بازدید مهندس رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از مجموعه در حال احداث طرح ساحلی این منطقه ، بر لزوم بهره برداری از این طرح خدماتی گردشگری تا پیش از آغاز فصل شنا در سال ۹۴ تصریح شد.
این مجموعه در نوع خود یكی از بزرگترین و مجهزترین طرح های شنای شمال كشور است كه پس از انجام مطالعات كارشناسی و آماده شدن نقشه های اجرایی مراحل احداث آن در دو بخش آقایان و بانوان در ساحل جفرود منطقه آزاد انزلی آغاز شده و مقرر شد  تا پیش از تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
مساحت هر یك از طرح های آقایان و بانوان در سطح خشكی ۸۲۰۰ متر مربع و در دریا ۱۵ هزار متر مربع است  كه مساحت ساحلی و دریایی مجموعه ساحلی تفریحی منطقه، ۴۶۴۰۰ مترمربع است.
دو ساختمان رختكن مجهز به اتاق تعویض لباس شنا و كمد لباس، دوش رو باز دو طرفه، چشمه های سرویس بهداشتی، یك زمین والیبال ساحلی استاندارد، اتاق كمك های اولیه و اورژانس، انتظامات و ناجیان غریق،  كافی شاپ و سایر خدمات گردشگری از مجموعه امكانات و تجهیزات پیش بینی شده مجموعه طرح شنای منطقه آزاد انزلی است.
مجموعه طرح شنای منطقه آزاد انزلی با هدف افزایش ضریب ایمنی گردشگران در بهره گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزش های آبی –ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امكانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح های ساحلی – گردشگری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به اجراء در می آید كه در كنار امكاناتی چون امكان بهره مندی از مصوبه كالای همراه مسافر در مجتمع های تجاری و سایر امكانات تفریحی در محدوده فاز تجارت و گردشگری این منطقه، لحظات فرح بخشی برای مسافران خلق شده و بر توانمندی های منطقه و استان گیلان در ماندگاری گردشگران افزوده می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار