۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

اختصاص 30 هکتار از اراضی بوشهر به دهکده های ساحلی

استاندار بوشهر گفت: 200 هکتار اراضی ساحلی شهر بوشهر برای ساخت پروژه های مختلف شناسنایی شده که در 30 هکتار آن دهکده گردشگری ساحلی ایجاد می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۱۰۰۹
 اختصاص 30 هکتار از اراضی  بوشهر به دهکده های ساحلی
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی سالاری در بازدید معاون رئیس جمهور از ساحل بوشهر با بیان اینکه وجود بیش از 930 کیلومتر نوار ساحلی در استان بوشهر فرصت مناسبی را برای توسعه طرح‌های گردشگری ساحلی فراهم کرده است اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری ساحلی است.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر انجام شده است گفت: اکنون ورودی بوشهر محل مناسبی برای ایجاد دهکده گردشگری شناسایی شده و عملیات زیرساخت این دهکده به زودی آغاز می‌شود.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برای ساخت دهکده گردشگری بوشهر 30 هکتار اراضی ساحلی به این کار تخصیص یافته است بیان کرد: بیش از 200 هکتار اراضی ساحلی  استان برای اجرای طرح‌های مختلف شناسایی شده که 30 هکتار آن به حوزه گردشگری ساحلی اختصاص یافته است.
سالاری با بیان اینکه 150 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری ساحلی بوشهر مصوب شده گفت: تاکنون 50 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های این دهکده گردشگری تخصیص یافته است.
وی افزود: در این دهکده امکانات تفریحی دریایی ایجاد خواهد شد که زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآن فراهم می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار