۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

شناسایی اراضی ساحلی برای توسعه گردشگری بوشهر

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با همکاری سازمان میراث فرهنگی، وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور اراضی دهکده‌های گردشگری ساحلی در مناطق جنوب کشور ایجاد می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۱۰۰۸
شناسایی اراضی ساحلی برای توسعه گردشگری بوشهر
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، قباد افشار در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه به دنبال ایجاد شهرک‌ها و دهکده‌های گردشگری ساحلی در مناطق جنوب کشور هستیم افزود: با همکاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری،  وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور اراضی کشور این دهکده‌های گردشگری ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه بیش از 2000 کیلومتر سواحل بکر در جنوب کشور برای توسعه گردشگری ساحلی شناسایی شده گفت: از این سواحل که در استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان قرار دارد هیچ استفاده گردشگری نمی‌شود و این در حالی است که هفت  ماه از سال امکان استفاده گردشگری در این سواحل وجود دارد.
وی افزود: اکنون گردشگری ساحلی درچهار تا پنج  نقطه کشور متمرکز است که باید با توجه به وجود امکانات لازم گردشگری ساحلی در کشور این مهم به استان های جنوبی کشور سوق داده شود.
افشار تاکید کرد: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی برای واگذاری اراضی ملی و دولتی برای توسعه گردشگری ساحلی اعلام آمادگی کرده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار