۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

استقبال سرمایه گذاران از ساخت هتل در کیش

رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: هم اکنون 31 هتل در دست ساخت در جزیره کیش وجود دارد که با اتمام آنها تعداد هتل های جزیره به 82 واحد خواهد رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۰۷۴۸
استقبال سرمایه گذاران از ساخت هتل در کیش
مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار اخذ شده هم اکنون 31 هتل توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در جزیره کیش در دست ساخت است.
به گفته وی درصد پیشرفت فیزیکی این هتلها متفاوت است اما عملیات اجرایی ساخت تمام 31 هتل آغاز شده است.
رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته تمام این هتلها باید در حدی باشند که درجه آنها چهار یا پنج ستاره باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: چرا که بر اساس آخرین تصمیم گیری مشترک جامعه هتلداران کیش و سازمان منطقه آزاد کیش از این پس هتلهای کمتر از چهار ستاره در جزیره به بهره برداری نخواهند رسید.
صفا یادآور شد: اکنون 51 هتل در جزیره کیش فعال هستند که از این میان تعداد 9 هتل فقط به مسافران خارجی که برای تغییر روادید از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کیش سفر می کنند، خدمات می دهند.
وی ادامه داد:41 هتل نیز با هشت هزار و 700 تخت به مسافرانی ایرانی سرویس می دهند که تمام این هتل ها برای ایام نوروز و ارائه بهترین سرویس خود را مهیا کرده اند.
به گفته این مقام مسئول در جزیره کیش، با اتمام ساخت و بهره برداری از 31 هتل در دست ساخت تعداد هتلهای فعال جزیره به 82 واحد خواهد رسید.
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش خاطرنشان کرد: این امر حاکی از آن است که سرمایه گذاران بخش خصوصی رغبت زیادی برای ساخت هتل در جزیره کیش دارند.
وی گفت: هر چند ساخت هتل در کیش به سرمایه گذاری با مبالغ بالا نیاز دارد اما با توجه به میزان ورود گردشگران به جزیره و بالابودن ضریب اشغال هتل، این سرمایه گذاری بازده اقتصادی بسیار خوبی برای بخش خصوصی به همراه دارد.
صفا در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم روز به روز شاهد افزایش تعداد سرمایه گذاران بخش خصوصی در جزیره کیش در تمام زمینه های مرتبط با گردشگری و به ویژه هتلداری باشیم.
وی تاکید کرد: البته ساخت هتلها و سایر امکانات گردشگری در جزیره کیش باید در بالاترین حد کیفیت و استاندارد روز دنیا باشد.
صفا با تاکید بر کیفیت بالای اماکن اقامتی جزیره کیش ،یادآور شد: طی بازرسی هایی که طی سال توسط اعضای جامعه هتلداران کیش از هتلها به عمل می آید، در صورتی که هتلها مشکلی داشته باشند و در زمان مقرر نسبت به رفع آن اقدام نکنند؛ درجه هتل از آن گرفته خواهد شد.
وی، اظهار داشت:در نهایت اگر روند عدم رفع مشکل دیده شده در هتل توسط مدیریت هتل ادامه داشته باشد، هتل تعطیل و اجازه فعالیت از آن گرفته خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار