۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

برگزاری دوره آموزشی برای صنوف گردشگری کیش

عصر امروز با حضور اساتید دانشگاه ها و دست اندرکاران صنعت گردشگری در خصوص جزییات برگزاری کلاس های آموزشی تمام صنوف فعال در گردشگری کیش، تصمیم گیری خواهد شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۰۶۵۵
برگزاری دوره آموزشی برای صنوف گردشگری کیشمسیح الله صفا به خبرنگار مانا گفت: عصر امروز در محل سالن اجتماعات هتل شایگان کیش، جلسه بررسی برگزاری کلاس های آموزش هتلداری با حضور اساتید دانشگاه و تمام دست اندرکاران صنعت گردشگری برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی هتل داری تصمیمات نهایی اخذ خواهد شد.
صفا خاطرنشان کرد: از سوی جامعه هتلداران کیش با جامعه هتل داران ایران تفاهم نامه ای به امضا رسیده که بر اساس آن نیروی انسانی هتل های کشور توسط جامعه هتلداران کیش تامین شود.
وی ادامه داد: بر این اساس تفاهم نامه ای از سوی جامعه هتلداران کیش با دانشگاه علمی – کاربردی کیش به امضا رسیده است.
به گفته صفا، بر این اساس فارغ التحصیلان رشته هتلداری این دانشگاه جذب هتل های کشور خواهند شد.
وی عنوان کرد: البته ابتدا نیروهای نیازمند هتلهای کیش توسط این فارغ التحصیلان تامین می شود و مازاد آنها در سایر هتلهای کشور به ویژه مشهد استخدام می شوند.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: بنابراین سالیانه حداقل 100 نفر از فارغ التحصیلان رشته هتلداری از دانشگاه کیش در هتل های کشور فعال خواهند شد.
وی گفت: این اقدام انگیزه دانشجویان رشته هتلدارای در دانشگاه علمی –کاربری کیش را بسیار افزایش داده است چرا که اطمینان یافته اند پس از اتمام تحصیلات جذب بازار کار می شوند.
رئیس جامعه هتلداران کیش اظهار داشت: جذب نیروهای تحصیلکرده در هتلهای کشور علاوه بر اشتغالزایی سطح خدمات هتل را بیش از پیش افزایش خواهد داد.
وی یادآور شد: در این راستا و بر اساس توافقات صورت گرفته از این پس دانشجویان ترم دوم به بعد که در حال تحصیل در دانشگاه علمی – کاربردی کیش هستند می توانند به صورت نیمه وقت در هتل های کیش کار کنند.
صفا اظهار داشت: این مسئله مهم نیز در جلسه عصر امروز مورد بررسی بیشتری قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: در پایان این جلسه جزییات برگزاری کلاس های آموزشی هتلداری نهایی خواهد شد.
رئیس جامعه هتلداران کیش یادآور شد: این کلاسهای آموزشی نه فقط برای هتلداران بلکه برای تمام صنوف مرتبط با صنعت گردشگری برگزار خواهد شد.
وی هدف از این امر را افزایش کیفیت خدمات گردشگری به مسافران اعلام کرد تا به این ترتیب روز به روز بر رونق توریسم جزیره افزوده شود.
صفا در ادامه سخنان خود به برگزاری کلاسهای آموزش هتلداری با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه هتلداران جزیره و شرکت آوای کیش اشاره کرد و گفت: این کلاسهای آموزشی هر ساله در دوره های مختلف برگزار می شود.
رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به برگزاری سالیانه کلاسهای آموزش هتلداری در جزیره کیش گفت: امسال نیز این کلاسهای آموزشی در آذر ماه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این کلاسها به گونه ای خواهد بود که کارکنان هتلها بدون اینکه لازم باشد کار خود را تعطیل کنند از کلاسها بهره برند.
این مقام مسئول در جامعه هتلدارن کیش اظهار داشت: این کلاسها طی سه مرحله 40 ساعته،80 ساعته و 120 ساعته برگزار می شود و در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: برگزاری این کلاسهای آموزشی که با هدف ارتقای سطح کیفی هتلها انجام می شود، حداقل یک ماه به طول خواهد انجامید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار