۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

برگزاری آموزش هتلداری در کیش از آذرماه

رئیس جامعه هتلداران کیش از برگزاری کلاسهای آموزش هتلداری در جزیره کیش از آذر ماه امسال خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۰۳۵۰
برگزاری آموزش هتلداری در کیش از آذرماه
مسیح الله صفا به خبرنگار مانا گفت: هم اکنون هتلهای کیش در حال آماده سازی برای سرویس دهی به گردشگرانی است که با خنک شدن آب و هوا، وارد جزیره خواهند شد.
وی ادامه داد:پیش بینی می شود موج سفر به جزیره کیش از آذر ماه امسال آغاز شود و به همین منظور هتلهای سعی دارند بهترین خدمات خود را به مسافران ارائه دهند.
رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به برگزاری سالیانه کلاسهای آموزش هتلداری در جزیره کیش گفت: امسال نیز این کلاسهای آموزشی در آذر ماه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این کلاسها به گونه ای خواهد بود که کارکنان هتلها بدون اینکه لازم باشد کار خود را تعطیل کنند از کلاسها بهره برند.
این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش اظهار داشت: این کلاسها طی سه مرحله 40 ساعته،80 ساعته و 120 ساعته برگزار می شود و در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا خواهد شد.
صفا تصریح کرد: این کلاسها حداقل با 25 نفر و حداکثر با 50نفر برگزار خواهد شد که بسته به میزان استقبال از آن یک یا دو استاد از تهران برای آموزش دعوت می شود.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: برگزاری این کلاسهای آموزشی که با هدف ارتقای سطح کیفی هتلها انجام می شود، حداقل یک ماه به طول خواهد انجامید.
صفا یادآور شد: این کلاسهای آموزشی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه هتلداران جزیره و شرکت آوای کیش هر ساله در دوره های مختلف برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این کلاسها در راستای افزایش خدمات مناسبتر به گردشگران تشکیل می شود،خاطرنشان کرد:این کلاس های آموزشی به ترتیب اولویت در رده های مختلف از خانه داری تا مدیریت با حضور اساتید مربوطه برپا می شود.
این مقام مسئول در جزیره کیش با بیان اینکه تمام علاقه مندان به هتلداری از کلیه نقاط کشور می توانند در این کلاس های آموزشی با پرداخت هزینه اندک شرکت کنند،تصریح کرد:بدون شک برگزاری کلاسهای آموزشی هتلداری به صورت سالیانه،کارکنان هتلها را با آخرین دستاوردهای روز دنیا در ارتباط با نحوه خدمات دهی به مسافران آشنا می کند.
رئیس جامعه هتلداران کیش ،خاطرنشان کرد:افزایش ورود گردشگران،بدون شک نیازمند افزایش مکانهای اقامتی است که امیدواریم طی سالهای آینده شاهد بهره برداری هتلهای بیشتری در جزیره باشیم.
صفا،تاکیدکرد:برگزاری کلاسهای آموزشی هتلداری کمک شایانی به افزایش ارتقا سطح خدمات دهی هتلها متناسب به درجه هتل خواهد کرد. رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش ،تصریح کرد:گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خدمات رسانی نامناسب از سوی هتلها می توانند با اطلاع رسانی به سازمان منطقه آزاد کیش،در راستای نظارت بر عملکرد هتلها مشارکت داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار