۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

ادغام ادارات ایمنی و ارتباطات دریایی سازمان بنادر

همایش روسای مسئولین عملیات و مخابرات دریایی سازمان و بنادر و دریانوردی در بندر چابهار برگزار شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۰۱۰۱
ادغام ادارات ایمنی و ارتباطات دریایی سازمان بنادر

به گزارش خبرنگار مانا از چابهار رئیس اداره عملیات دریایی سازمان بنادر هدف از این همایش را یکسان سازی و ساماندهی دیدگاه ها به جهت ادغام اداره ایمنی و ارتباطات دریایی با حضور تمام رییسان مخابرات و عملیات دریایی بنادر عنوان کرد.
اصغر فلاحی گفت: در این همایش مسئولان مسائل و دیدگاه های مورد نظر بنادر در زمینه مخابرات و عملیات دریایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و این مباحث جمع بندی شد و در همایش مدیران دریایی با محوریت «ایمنی ترافیک و ارتباطات دریایی پایدار» که روزهای ششم و هفتم آبان ماه در قشم برگزار می شود؛ تصمیم گیری می شود.
به گفته این مسئول، مهمترین موضوعات این همایش، چگونگی جبران کمبود نیروی انسانی برای برج کنترل و ترافیک دریایی، بحث ایجاد یک خط ارتباطی برای اطلاع رسانی اتفاق ها در سطح بنادر و ارجاع آن به مدیران بالاست برای تصمیم گیری، بحث آموزش پرسنل مراکز برج کنترل به صورت دوره ای و گردشی در بنادر در جهت هم افزایی و بالابردن سطح توانایی افراد و موضوع های اداری مطرح شد.
رئیس اداره عملیات دریایی تصریح کرد : علت اینکه این همایش به صورت تخصصی و کاربردی انجام شد،برای تنویر افکار عمومی و رفع یکسری ابهام و وظائف مشخص شده اداره های عملیات دریایی و اداره ایمنی است که برعهده دارند.
وی بیان کرد: از جمله اینکه اداره عملیات دریایی بیشتر به موضوعات ورود و خروج کشتی ها، کنترل دریایی، کمیته مخابرات دریایی VTS می پردازد و اداره ایمنی مباحث غرق شدن شناورها، علائم کمک ناوبرها، لایروبی، هیدروگرافی سرقت دریایی مواردی است که به این اداره محول شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار