۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

لزوم نگاه ویژه و فراملی به بندر چابهار

فرماندار چابهار گفت: نگاه ویژه مدیران این شهرستان در برنامه ریزیها و مدیریت باید ملی و فراملی باشد چرا که نظام برای چابهار نقشی ، ملی ، فراملی و منطقه ای قائل شده است.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۰۰۹۸
لزوم نگاه ویژه و فراملی به بندر چابهار

به گزارش خبرنگار مانا از چابهار؛ احمد موهبتی در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: چابهار به عنوان محور و کانون توسعه شرق کشور و به عنوان مهمترین نقطه راهبرد کشور برای ایجاد تحول در حوزه های کلان اقتصادی منطقه از جمله ترانزیت، صنایع کلان و استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد در اولویت راهبردی مدیریت عالی دولت قرار گرفته است.
فرماندار چابهار در ادامه تصریح کرد: برنامه ریزی در راستای توسعه صنایع شیلاتی و ترویج مردم به استفاده از محصولات دریایی جهت تغذیه از مسائل مهم در بحث بهداشتی و غذایی باید باشد.
موهبتی در ادامه از سرمایه گذاران خواست تا بندر چابهار را بصورت ویژه مورد بررسی قرار دهند و از فرصت های تجاری در بحث دریا و صادرات ترانزیتی در این منطقه اهتمام بیشتری بورزند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم دیگری که منطقه را می تواند به توسعه برساند و اشتغالزایی مناسبی داشته یاشد توجه به گردشگری دریایی است.
فرماندار گفت: توسعه شبکه آبرسانی، بهداشت، شیلات، صنعت و ورزش های ساحلی از مواردی است که دولت برای آنها در منطقه سرمایه گذاری ویژه ای را انجام داده است.
موهبتی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور به دلیل اشتباه مدیریتی و اجرایی در دولت گذشته تاکید کرد : امروز شرایط به گونه ای است که اجازه اشتباه و خطا در برنامه ریزی و مدیریت نداریم و باید از توان و خلاقیت و ابتکار تمام کارشناسان و نخبگان در حوزه های تخصصی استفاده کنیم تا بتوانیم تهدیدها و کاستی ها را به فرصت تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار