۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

طرح اجرای فانوس دریایی بندرعباس ارائه شد

در نشست ستاد راهبردی پروژه های سرمایه گذاری استان هرمزگان طرح اجرای فانوس دریایی بندرعباس توسط سرمایه گذار بخش خصوصی ارائه شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۰۰۹۷
طرح اجرای فانوس دریایی بندرعباس ارائه شد
به گزارش مانا، نشست ستاد راهبردی پروژه های سرمایه گذاری استان هرمزگان تعدادی از طرح ها شامل طرح اجرای فانوس دریایی بندرعباس، احداث مرکز جراحی فوق تخصصی درمانی چشم بندرعباس، تکمیل بلوار ساحلی شهر بندرعباس در محدوده پارک غدیر، احداث هایپر استار بندرعباس و ایجاد مرکز گرشگری سلامت در بندرعباس توسط سرمایه گذاران ارائه شد.
دكتر جاسم جادری در نشست ستاد راهبردی پروژه های سرمایه گذاری استان هرمزگان عنوان كرد: در این ستاد در خصوص پروژه های سرمایه گذاری که قرار است در استان انجام شود، تصمیم گیری خواهد کرد.
وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور در حمایت از سرمایه گذاری، افزود: باید تلاش كنیم تا مشکلی برای روند سرمایه گذاری در پروژه ها ایجاد نشود كه تحقق این امر مستلزم نگاه راهبردی به پروژه های سرمایه گذاری در هرمزگان است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: کانون های اصلی تصمیم گیری و تاثیرگذار استان که در روند اجرای پروژه ها موثر هستند باید در این ستاد نقش فعالی داشته و به اجرای مناسب سرمایه گذاری ها كمك كنند.
جادری همچنین به طرح احداث زائرسرای هرمزگان در مشهد مقدس اشاره كرد و بیان داشت: ما به طور جدی پیگیر تسریع در اجرای این پروژه مهم و تاثیرگذار هستیم.
شایان ذكر است؛ در این نشست آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با بیان اینكه برای احداث زائرسرای هرمزگان در مشهد زمینی در بهترین نقطه با متراژ 936 متر اختصاص داده شده است، عنوان كرد: باید تامین اعتبار برای ساخت زائرسرا را جدی بگیریم و این كار با سرعت بیشتری انجام شود.
وی ادامه داد: بخش های مختلف از جمله خیرین، استانداری و شهرداری و سایر مراکزی که می توانند کمک کنند باید به ساخت این زائرسرا كمك های لازم را داشته باشند. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: باید تلاش كنیم تا زائرسرای مناسبی برای مردم هرمزگان در مشهد مقدس احداث شود تا عاشقان اهل بیت و امام رضا (ع) در استان بتوانند با كمترین دغدغه به سفر زیارتی مشهد بروند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار