۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

رونق گردشگری کیش با برگزاری نمایشگاه های بین المللی

با برگزاری هشت نمایشگاه بین المللی و داخلی در نیمه دوم امسال در جزیره كیش، گردشگری در این جزیره رونق می گیرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۰۰۷۵
رونق گردشگری کیش با برگزاری نمایشگاه های بین المللی
به گزارش مانا ، زمان قطعی برگزاری 8 نمایشگاه بین المللی و داخلی از 29 مهر تا اول اسفند در جزیره كیش اعلام شد.
همچنین علاوه براین نمایشگاه ها كه برگزاری آنها قطعی و زمان آنها تعیین شده، برگزاری 9 نمایشگاه دیگر نیزدر نیمه دوم امسال دردستور كار مسئولان سازمان منطقه آزاد كیش قرار گرفته است .
بر اساس این گزارش اولین نمایشگاه، نمایشگاه بین المللی بورس ، بانك، بیمه و سرمایه كیش است كه همزمان با ششمین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری كشور از 29 مهر تا 2 آبان در جزیره كیش برگزار می شود.
دراین نمایشگاه كه در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع برگزار می شود 120 شرکت داخلی و خارجی ،فعالان اقتصادی و ارکان بازار سرمایه، بانک ها، موسسات تامین مالی، شرکت های فعال در حوزه بازار سرمایه، شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، کارگزاری ها، نهاد های سرمایه گذاری، ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی حضور خواهند داشت .
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی وهوانوردی كشور نیز از27 تا 30 آبان در كیش برگزار می شود. پس از آن جزیره كیش از 8 تا 11 دی میزبان برگزاری پنجمین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات وابسته و خدمات شهری و فضای سبز ایده ال خواهد بود.
همچنین یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی 22 تا 25 دی و نمایشگاه چای ،قهوه و كافی شاپ 14 تا 17 بهمن دراین منطقه برگزار می شود. زمان برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ،طیور ، آبزیان و صنایع وابسته 29 بهمن تا اول اسفند اعلام شده است.
گفتنی است علاوه بر این نمایشگاه ها نخستین جشنواره سلامت ، بهداشت و زیبایی از 24 تا 28 آبان و جشنواره بهار در بهار و نمایشگاه سفره های هفت سین اسفند امسال در جزیره كیش برگزار خواهد شد. جزیره كیش با دارا بودن مركز نمایشگاه های بین المللی كیش به مساحت 21 هزار مترمربع و مجهز به امكانات و تجهیزات استاندارد نمایشگاهی، فنی و خدماتی در سه سالن سرپوشیده به پایگاهی برای برگزاری نمایشگاه های بزرگ داخلی و بین المللی تبدیل شده است و هر ساله نزدیك به 20 نمایشگاه بین المللی در این جزیره برگزار می شود.
شایان ذكراست موقعیت خاص جغرافیایی، محیط زیست كم نظیر،جاذبه های گردشگری، وجود مراكز اقامتی مناسب، مراكز خرید متعدد و مجموعه های تفریحی و سیاحتی از جمله عواملی است كه كیش را به جایگاهی آرام و پرنشاط برای گردشگران و بازرگانان تبدیل كرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار