۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

امدادگران از هوا و دریا در جستجوی سرنشینان لنج غرق شده

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دو فروند لنج باری که در 20 مایلی سواحل کویت در آبهای خلیج فارس غرق شدند جستجوی امدادگران از هوا و دریا برای یافتن شش سرنشین این شناورها درخلیج فارس آغاز شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۰۰۶۸
امدادگران از هوا و دریا در جستجوی سرنشینان لنج غرق شده

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهرمحمد راستاد با بیان اینکه دو فروند لنج باری روز 25 مهر از بندر بوشهر عازم مقصد کویت شدند گفت: این شناورها همان روز در 20 مایلی سواحل کویت در آبهای خلیج فارس غرق شدند.
وی با بیان اینکه این شناورها که حامل حبوبات و علوفه بودند افزود: این شناورها در مجموع 12 نفر سرنشین داشتند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهربا بیان اینکه شش نفر از سرنشینان یکی از لنج ها نجات یافتند اضافه کرد: با توجه به این که این حادثه در نزدیکی مرکز تجسس و نجات بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان رخ داد یک فروند شناور ناجی هفت به منطقه اعزام شد که موفق به نجات شش نفر از سرنشینان یکی از لنج ها شد.
راستاد با اشاره به اینکه سرنشینان شناور دیگر مفقود شده اند تاکید کرد: جستجو از طریق یک فروند بالگرد و شناور ناجی شماره 9 که از بندر بوشهر به منطقه اعزام شده است، همچنان ادامه دارد.
وی گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی در روزهای گذشته امکان جستجو با بالگرد فراهم نبود اما با مساعد شدن شرایط از امروز عملیات جستجو با بالگرد اعزامی از بندر بوشهر آغاز شده است.
راستاد افزود: تلاش برای یافتن سرنشینان لنج باری غرق شده ادامه خواهد یافت

ارسال نظرات
آخرین اخبار