۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

دریا در استان بوشهر مواج می‌شود

مسئول بخش تحقیقات اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس پیش بینی‌ نقشه‌های هواشناسی از روز دوشنبه هفته جاری سرعت وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس افزایش می‌یابد در نتیجه دریا مواج و متلاطم می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۰۰۵۱
دریا در استان بوشهر مواج می‌شود

علیرضا بهادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار مانا دربوشهر، با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وضعیت ناپدار جوی در استان بوشهر و خلیج فارس است گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی از روز دوشنبه سرعت وزش بادهای شمالی بر خلیج فارس افزایش می یابد در نتیجه دریا کاملا مواج و متلاطم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ابرهای باران‌زا اکنون در آسمان استان بوشهر وجود دارد گفت: انتظار داریم بارش باران از پس فردا دوشنبه به عنوان نخستین باران پاییزی در استان شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه باران تا روز سه شنبه هفته جاری در استان بوشهرادامه دارد، افزود: بارش‌های گسترده‌ای در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان بوشهر خواهیم داشت که شدت آن در شهرهای شمالی استان بیشتر است.
مدیر مرکز تحقیقات هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه امسال فصل پربارشی خواهیم داشت گفت: بر اساس نقشه‌های پیش بینی، بارش‌های امسال امیدوار کننده خواهد بود.
بهادری، تصریح کرد: در بارش‌هایی که از فردا سامانه آن در استان بوشهر فعال‌تر می‌شود بادهای شدید شمالی به وقوع می‌پیوندد .
وی از دریانوردان استان بوشهر خواست از دریانوردی تا روز سه شنبه در خلیج فارس بپرهیزند چرا که طوفان شدید سبب متلاطم شدن دریا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار