۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

اعزام کشتی مجهز به بیمارستان سیار به سیرالئون

انگلیس برای کمک به دولت سیرالئون در مبارزه با بیماری همه گیر مهلک ابولا یک کشتی مجهز به دستگاههای پزشکی به این کشور اعزام می کند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۰۰۳۷
اعزام کشتی مجهز به بیمارستان سیار به سیرالئونبه گزارش مانا قرار است یک کشتی نیروی دریایی سلطنتی انگلیس مجهز به یک بیمارستان سیار، سه بالگرد و حامل سیصد و پنجاه سرنشین امروز جمعه انگلیس را به مقصد سیرالئون ترک کند تا به این کشور غرب آفریقا در مبارزه با بیماری همه گیر ابولا کمک کند.
این کشتی که آر اف ای آرگوس نام دارد، اواسط امروزجمعه بندر فلموث در جنوب غربی انگلیس را ترک خواهد کرد تا پس از دو هفته به فریتاون پایتخت سیرالئون وارد شود.
ناخدا دیوید ایگلز که هدایت این کشتی را بر عهده دارد اعلام کرد: تدابیر و مقرراتی که برای سیصد و پنجاه سرنشین این کشتی در نظر گرفته شده بسیار شدید است. در میان سرنشینان این کشتی بیمارستانی، هشتاد پزشک و پرستار و هشتاد عضو نیروی دریایی انگلیس وجود دارند. این افراد پس از بازگشت به انگلیس عفونت زدایی می شوند، تحت معاینات دقیق پزشکی قرار می گیرند و دو بار در روز دمای بدن آنها اندازه گیری می شود تا از عدم ابتلای آنها به ابولا اطمینان حاصل گردد.
سیرالئون از مستعمرات پیشین انگلیس محسوب می شود و لندن در نظر دارد در مجموع هفتصد و پنجاه نیرو برای کمک به دولت سیرالئون در مبارزه با ابولا به ویژه ساخت مراکز درمانی به این کشور اعزام کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار