۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

شبکه اطفا حریق بندر دیر تکمیل می‌شود

مدیرکل بنادر ودریانوردی استان بوشهر گفت: شبکه اطفا حریق بندر دیر که اکنون مراحل پایانی و تکمیلی را می‌گذارند با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریال اجرا شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۰۰۳۲
شبکه اطفا حریق بندر دیر تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد راستاد در بررسی روند اجرایی طرح‌های بندر دیر با بیان اینکه این بندر از زیرساخت‌های مهمی برخوردار است گفت: روند پیشرفت پروژه توسعه بندر دیر و احداث تاسیسات پشتیبانی آن از روند مطلوب برخوردار است.
وی تاکید کرد: انتظار می رود تا پایان سال جاری بتوانیم این مجموعه را که شامل ، ساختمان اداری بندر، ساختمان برج کنترل ،ساختمان مجموعه جستجو و نجات و آتشنشانی است را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به سرمایه گذاری 260 میلیار ریالی برای ایجاد بندر تجاری دیر اظهار داشت: برای ایجاد بندر تجاری دیر از طریق لایروبی حوضچه ، استحصال محوطه و احداث اسکله ، استقرار اسکله شناور ناجی و تامین یک فروند شناور ناجی در بندر دیر مبلغ 26 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
راستاد افزود: با تکمیل این پروژه ها این بندر یکی از بنادر خوب و مهم تجاری کشور خواهد شد.
وی با بیان اینکه تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینتری در دیر انجام می‌شود گفت: به زودی برای اولین بار کشتی کانتینر بر به اسکله دیر وارد خواهد شد و این امر چون برای نخستین بار در اسکله دیر اتفاق خواهد افتاد باید با پوشش خبری مناسب و دعوت از کلیه اصحاب رسانه این مراسم برگزار می‌ شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در اسکله دیر نقاطی که نیاز به لایروبی دارد مشخص شده و در حال حاضر مطالعه طرح انجام می گیرد و امیدوارم در آینده ای نزدیک عملیاتی شود.
وی از اجرای طرح اطفا حریق خبرداد و گفت: در راستای ایمنی بندر دیر یک شبکه اطفا حریق اجرا شده که برای خطوط لوله و پمپ اطفاء حریق این پروژه 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و این پروژه در حال تکمیل و آماده شدن است .
وی به اعتبار در نظر گرفته برای محوطه سازی این پروژه در بندر دیر اشاره کرد و افزود:برای محوطه سازی و احداث یک انبار سر پوشیده در این پروژه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار