۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

صنایع شیلاتی عامل توسعه سیستان در سطح بین الملل

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به صنایع شیلاتی می تواند مرزهای اقتصادی استان را توسعه دهد و عاملی برای معرفی سیستان و بلوچستان در سطح بین المللی باشد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۰۰۲۲
صنایع شیلاتی عامل توسعه سیستان در سطح بین المللبه گزارش خبرنگار مانا، علی اوسط هاشمی در جمع صنعتگران استان با اشاره به تکمیل زیرساخت های بخش صنعت شیلات در سیستان و بلوچستان گفت: با همت دولت خوشه های صنعتی این بخش در حال توسعه است.
استاندار بیان کرد: زمینه سرمایه گذاری در این بخش در استان فراهم شده که باید سرمایه گذاران برای استفاده از امکانات فراهم شده و رشد صنعت و اشتغال در منطقه وارد عمل شوند.
هاشمی تاکید کرد: نقش کلیدی که چابهار در دسترسی به بازارهای گردشگری دارد غیر قابل انکارست و از سوی دیگر یکی از نقاط مهم و بهینه ی قابل اتکاء در توسعه صنعت توریسم کشور بشمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: چابهار در تقسیم بندی های منطبق با طرح توسعه ملی گردشگری جزو 7 کشور منطقه محسوب می شود به طوری که در کنار استان های سه گانه خراسان و سیستان و بلوچستان منطقه شرق کشور را پوشش می دهند.
استاندار گفت: راه‌اندازی کارخانه فولاد "مکران" و پتروشیمی چابهار در منطقه در حال انجام است و این پروژه‌های عظیم تعداد زیادی اشتغال در چابهار ایجاد می‌کند.
هاشمی اظهار کرد: دولت دست یاری به سمت سرمایه گذاران دراز کرده و زمینه را برای ورود این افراد در منطقه بخوبی فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد "مکران" ظرفیت تولید سالانه سه میلیون تن فولاد را دارا است.
استاندار از صنعتگران استان خواست تا با همه توان برای شکوفایی و ارتقای شاخص های اقتصادی استان تلاش کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار