۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

4 شناور دریابانی بازسازی شده دربوشهر به آب اندازی شد

با حضور فرمانده مرزبانی ناجا چهار شناور 50 فوتی بازسازی شده دریابانی استان بوشهر با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال به آب انداخته شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۹۹۷۴
4 شناور دریابانی بازسازی شده دربوشهر به آب اندازی شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، چهار فروند شناور بازسازی شده دریابانی بوشهر با حضور فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ، در خلیج فارس در بوشهر به آب انداخته شد.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران دراین آیین گفت: باتوجه به تحریم اعمال شده، سیاست بر خودکفایی و خوداتکایی است که این مهم توسط گروه فنی مرزبانی در مدت هشت ماه روی چهار فروند شناور 50 فوتی انجام شد.
سردار قاسم رضایی در آیین به آب اندازی این شناورها در بوشهر با بیان اینکه تجهیزات دریابانی استان بوشهر تقویت می‌شود اظهار کرد: امکانات و تجهیزات دریابانی استان بوشهر می‌تواند تا 100 مایل دریایی پوشش دهد در حالیکه برای مرزداری تا نقطه صفر مرزی نیاز به امکانات مجهزتری است.
وی با اشاره به اینکه امسال اعتباراتی برای تجهیز دریابانی استان بوشهر تخصیص یافته است گفت: برای تامین امکانات مورد نیاز دریابانی به 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه بازسازی هر شناور در بوشهر500 میلیون تومان صرفه جویی شده گفت: برای تعمیر و بازسازی هر شناور دریابانی 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
سردارقلندر لشکری با اشاره به اینکه این شناورها نقش مهمی در ماموریت‌ها دارد گفت: برای بازسازی این 4 شناور 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
در این آیین ضمن به آب اندازی 4 شناور یاد شده، از شناور خلیج‌فارس که توسط متخصصان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.
رونمایی از نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری 3 m از دیگر پروژه‌های افتتاحی با حضور فرمانده مرزبانی کل کشور در بوشهر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار