۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

عدم سرمایه گذاری لازم معضل مهم حوزه دریایی کشور

نماینده مردم چابهار مهم ترین معضل در حوزه دریایی و بندری را نبود بودجه و سرمایه گذاری لازم برای اجرایی شدن پروژه های بزرگ توسعه ای در این بخش دانست.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۹۹۵۷
عدم سرمایه گذاری لازم معضل مهم حوزه دریایی کشوریعقوب جدگال به مانا گفت: هر چه در این زمینه سرمایه گذاری شود، سود مطلوب نصیب اقتصاد کشور خواهد شد.
نماینده مردم چابهار تصریح کرد: ناوگان و ناوبری مناسب نقش به سزایی را در ترابری دریایی ایفا می کند و توسعه ناوگان و استفاده بهینه آن باید در دستور کار قرار گیرد.
جدگال مهم ترین معضل در حوزه دریایی و بندری را نبود بودجه و سرمایه گذاری لازم برای اجرایی شدن پروژه های بزرگ توسعه ای در بنادر عنوان کرد و گفت: یکی از نیازهای بندر چابهار ایجاد فضای لازم در بخش تعاون در جهت افزایش حضور تعاونی‌ها در انجام پروژه های ملی و فرا ملی دریایی و آبزی پروری است.
نماینده مردم چابهار افزود: بهره برداری بهینه از توانمندی ها و فرصتهای محیطی چابهار با در نظر گرفتن تنگناها و تهدیدات موجود مهمترین ركن برنامه ریزی و توسعه ی این ناحیه محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای یك طرح موفق مدیریتی در نواحی ساحلی به طور قطع به نحوه ی شناخت مشكلات و ارائه ی راهبردهای مناسب بستگی دارد که این موضوع باید مورد توجه مسئولین شیلات و جهادکشاورزی استان قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار