۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

ردیابی یدك كش های جدید برای تولید و صادرات

مدیر تولید شرکت نفت فلات قاره گفت : به منظور انجام عملیات تولید و صادرات یدك كش هایی را ردیابی و تهیه كرده ایم تا در زمان تعیین شده انتظارات ملی را برآورده سازد .
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۹۷۰۵
ردیابی یدك كش های جدید برای تولید و صادرات محمد باقر سلیمانی با بیان اینكه این شركت در تمامی مناطق عملیاتی فعالیت تولید و صادرات را بر عهده دارد به خبرنگار مانا گفت : با در اختیار داشتن اسكله های بارگیری و SPMهای مختلف ( بویه ای در آب های عمیق كه عموما برای سوخت رسانی به نفتكش ها به عنوان یك پایانه لوله زیر آبی و وسیله ای برای مهار نفتكش مورد استفاده قرار می گیرد ) ، جا به جایی دكل ها به طور همزمان انجام می شود كه مطابق استاندارد به دو تا سه یدك كش نیاز دارد .
وی افزود : در گذشته 10 فروند یدك كش را در اختیار داشتیم كه به دلیل مسائل بیمه و مشكلات تردد به تعداد 3 فروند كاهش یافت .
مدیر تولید شرکت نفت فلات قاره با اشاره به تردد تانكرها و حضور مشتریان بین المللی در زمان تعیین شده درباره اقدامات لازم اظهار داشت : بارگیری ، بستن و جداكردن تانكر در یك زمان مشخص باید انجام شود زیرا این مشتریان برای بنادر دیگر نیز برنامه ریزی دارند و جا به جایی دكل ها بسیار مهم و در عین حال گران قیمت است و تاخیر در این كار نفعی به همراه نخواهد داشت .
وی در ادامه از ردیابی یدك كش های جدید گفت و اذعان داشت : به منظور انجام عملیات تولید و صادرات یدك كش هایی را تهیه كردیم تا كارها در زمان تعیین شده انجام شود و انتظارات ملی را برآورده سازد .
سلیمانی در پایان با اشاره به آینده برنامه های توسعه خاطر نشان كرد : در شرایط كنونی تلاش كردیم با ایجاد محدودیت در زمینه توسعه آتی با نگه داشت تولید و توسعه واحد های فعال از جمله مهندسی ساختمان و دیگر بخش های جدید پروژه های نیمه تمام را تكمیل كرده و بر روی میادین مشترك كه در اولویت كاری قرار دارند متمركز شویم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار