۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

CMA CGM،حجم جابجایی بیشتر،سود کمتر

هیات مدیره گروه کشتیرانی CMA CGM بعنوان سومین شرکت کانتینری بزرگ دنیا، در صدد بازبینی موقعیت اقتصادی خود در شش ماهه دوم سال 2014 میلادی برآمد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۴۹۳۷۲
CMA CGM،حجم جابجایی بیشتر،سود کمتر
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه با افزایش پذیرش بار بیشتر در خطوط آسیا-اقیانوس آرام، آسیا-اروپا و آسیا-آفریقا، منجر به افزایش حجم جابجایی در این شرکت شد.
بر اساس این گزارش، این شرکت هزینه و میزان سوخت مصرفی خود را به ترتیب 4.8 و 9.3 درصد کاهش داد که منجر به درآمد 204 میلیونی (بدون احتساب مالیات) در مقایسه با رقم 172 میلیون دلار در سال قبل و افزایش 18.4 درصدی شد.مجموع سود خالص این شرکت به 94 میلیون دلار افزایش پیدا کرد.
گفتنی است  کشتی دانوب با حجم جابجایی نه هزار TEU به تازگی به ناوگان این شرکت در دریای سیاه وارد شده است و این شرکت منتظر دریافت کشتیهای Elbe و Rhoneدر هفته آینده به این ناوگان است.
این گزارش حاكیست، برخلاف افزایش قابل توجه حجم كالای جابجا شده توسط این شركت، سود حاصله افزایش چشمگیری نداشته است. اگرچه با توجه به افزایش حجم بار در این زمان از سال، انتظار می رود درآمد این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری افزایش پیدا کند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار