۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

تاکید بر جذب گردشگران خارجی به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان بر افزایش جذب گردشگر خارجی به این استان تاکید کرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۹۰۴۴
تاکید بر جذب گردشگران خارجی به گیلان
به گزارش مانا، رضا علیزاده در جلسه هم اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان با معاون و کارشناسان گردشگری ضمن تشکر از معاون گردشگری و همکاران این حوزه در خدمت رسانی شبانه روزی در ایام تعطیلات عید سعید فطر و آغاز دور دوم سفرهای تابستانی ، گفت : با نگاه به آمارهای گردشگری شاهد سیر صعودی ورود گردشگر به ویژه گردشگر داخلی به استان هستیم.
وی افزود: این یک موقعیت ویژه برای استان ایجاد کرده است و باید براساس آن برنامه ریزی صحیح و منسجم انجام شود تا طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد هماهنگی خدمات سفر از سوی سازمان مرکزی بتوانیم نسبت به ارایه ی خدمات شایسته به مسافران و گردشگران،اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی ،نظارت بر تاسیسات گردشگری و نیز پاسخگویی به شکایات اقدام لازم را به عمل آوریم .
رضا علیزاده افزود :با آغاز فعالیت دولت یازدهم رویکرد دولت در فضای دیپلماسی جهانی ، جهت دهی به سمت جذب توریسم و گردشگر خارجی قرار گرفته و گیلان نیز باید سهم خود را در جذب گردشگر خارجی داشته باشد .
در ادامه این جلسه ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به بررسی عملکرد 4 ماهه اول سال 93 این حوزه پرداخت.
حمیدرضا آذرپور ضمن تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان مرکزی به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی ، خواستار انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین سیاستگذاری ، برنامه ریزی ، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیتهای حوزه گردشگری به ویژه ایام سفرهای تابستان شد.
در پایان جلسه نیز هر یک از کارشناسان گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
گفتنی است ، استان گیلان به دلیل برخورداری بخش زیادی از سواحل زیبای دریای خزر در طول سال به ویژه ایام تابستان میزبان گردشگران بسیاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار