۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

حضور نداجا در آب های آزاد افزایش می یابد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه چهارم این نیرو گفت: حضور ایران در دریاهای آزاد براساس مقرارت بین المللی افزایش می یابد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۸۷۳۵
حضور نداجا در آب های آزاد افزایش می یابدبه گزارش مانا دریادار حبیب الله سیاری با اشاره به حضور این نیرو در آب های آزاد، تصریح کرد: مأموریت مقابله با دزدان دریایی در آب های آزاد با اعزام ناوگروه ها همچنان ادامه دارد.
وی در خصوص اهداف نیروی دریایی از حضور در دریاهای آزاد، تصریح کرد: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش به آب های آزاد برای تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در پهنه دریاها اجرا می شود
وی با بیان اینکه معنویت رکن پیشرفت های نیروی دریایی به عنوان نیروی راهبردی است، افزود: نیروی دریایی شاهد پیشرفت های همه جانبه و چشمگیری است.
دریادار سیاری با اشاره به اینکه نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی، خود را سرباز ولایت می داند، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر حفظ امنیت در تمامی مناطق مرزی آبی کشور با تلاش سربازان ولایت در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تحرک های نیروهای فرامنطقه ای در آب های اطراف کشورمان به طور کامل رصد و کنترل می شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد : فضای معنوی حاکم بر این نیرو سبب قدرتمندی آن شده است.
وی در ادامه با اشاره به سخن فرمانده معظم کل قوا مبنی بر این که ˈاگر می خواهید زیر بار ظلم نروید باید قوی باشیدˈ افزود: کشورمان در جنگ نرم قرار دارد و ما برای قوی بودن به دو فاکتور که شامل آمادگی نیروهای مسلح در بُعد دفاعی و دوم مقابله با جنگ نرم است، نیاز داریم.
سیاری ، با بیان اینکه باید در جنگ نرم مواظب باشیم که سبک زندگی تغییر نکند، تصریح کرد: دشمن حرکت های خود را در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی انجام می دهد و اگر سبک زندگی ما تغییر کند دچار آسیب می شویم.
وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در جنگ سخت پیروز بوده و هستیم باید در مقابل جنگ نرم با بهره گیری از آموزه های دینی و اسلامی پیروز باشیم و هیچ گاه زیر بار ظلم نرویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار