۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

صید میگو در استان بوشهر از 6 مرداد ماه آغاز می‌شود

رئیس پژوهشكده میگوی كشور گفت: پس از پایان گشت‌های تحقیقاتی برای تعیین زمان صید میگو در استان بوشهرو بر اساس تصمیمات کمیته‌ مدیریت صید استان بوشهر صید میگو از ششم مرداد ماه آغاز می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۸۷۲۱
صید میگو در استان بوشهر از 6 مرداد ماه آغاز می‌شود

خسرو آیین جمشید در گفت‌و‌گو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه گشت‌های تحقیقاتی برای تعیین زمان صید میگو پایان یافت گفت: کمیته مدیریت صید استان بوشهر زمان آغاز صید میگو در استان بوشهر را از ششم مرداد ماه تعیین کرد.
وی با بیان اینکه صیادان استان بوشهر برای صید میگو از ساعت 6 صبح ششم مرداد تورهایشان را به دریا می اندازند گفت: قایق‌هایی که دارای مجوز صید میگو هستند ششم مرداد و لنج ها و کشتی‌های صیادی دارای مجوز هشتم مرداد ماه صید میگو را درآبهای استان بوشهرآغاز می‌کنند.
رئیس پژوهشكده میگوی كشور میزان ذخایر میگو را یک‌هزار و 674 تن عنوان كرد كه بیشتر در منطقه مطاف تا رأس خان و رستمی تا هلیله به سر می‌برند.
آیین جمشید با بیان اینکه بیش از 73 درصد ذخایر میگو در اعماق بالاتر ازاعماق 10 متر دریا هستند گفت: میگوی ببری سبزی 65 درصد ذخایر میگوی استان را تشكیل می دهد و بقیه ذخایر را سایر گونه های سفید و سرتیز تشكیل می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار