۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

ورود شرکت ملی نفتکش به حوزه تعمیر کشتی/تاسیس نخستین مرکز تعمیر ویژه نفتکشها

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تاسیس نخستین مرکز تعمیر ویژه کشتهای تانکر در کشور با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در آینده نزدیک خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۸۶۷۹
ورود شرکت ملی نفتکش به حوزه تعمیر کشتی/تاسیس نخستین مرکز تعمیر ویژه نفتکشهابه گزارش مانا علی اکبر صفایی با اشاره به ورود این شرکت به حوزه تعمیرات کشتیها درباره جزئیات آن، گفت: در این زمینه پیگیری و مذاکراه با مسئولان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ایزوایکو در حال انجام است.
وی افزود: برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده و حتی با شرکتهای خارجی که قرار است با ما همکاری و مشارکت کنند به تفاهم هایی رسیده ایم.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ادامه داد :در هر حال امیدواریم با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه شرکت ملی نفتکش به زودی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع به توافق نهایی برسیم.
وی درباره اینکه آیا این مرکز با مشارکت شرکت ملی نفتکش و ایزوایکو راه اندازی می شود،گفت: ما بیشتر به دنبال این هستیم که مرکز تعمیرات کشتیهای تانکردار کشور را در قالب بخش خصوصی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران راه اندازی کنیم.
صفایی افزود: در راه اندازی این مرکز مجموعه ایدرو به عنوان دولت و ما به عنوان بخش خصوصی با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت ملی نفتکش درباره چشم انداز بازار کشتیهای نفتکش در سال جاری، گفت: بر اساس پیش بینی کارشناسان و موسسات تحقیقات بین المللی، بازار حمل و نقل دریایی مواد نفتی تا یکسال آینده رشد چندان بالایی را تجربه نخواهد کرد؛ به طوریکه پیش بینی می شود بازار متعادل و رشدی ملایم داشته باشد. در هرحالا این صرفا یک پیش بینی است و واقعیت بازار کشتیرانی غیر قابل پیش بینی است.
صفایی افزود: شرایط نامناسب اقتصاد بین المللی و افزایش قابل توجه ظرفیت کشتیها نسبت به تقاضای حمل سبب کاهش کرایه های حمل شد که در 10 سال اخیر بی سابقه بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار