۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
مدیرکل گمرک بوشهر:

گمرک بندر ریگ ارتقا می‌یابد

مدیرکل گمرک استان بوشهر گفت: بندر ریگ نقش مهمی در تجارت دریایی و مراوده بازرگانی با کشورهای حوزه خلیج فارس دارد که برای تسریع در ترخیص در کالاهای آنان گمرک این بندر به اداره ارتقا می‌یابد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۸۶۷۷
گمرک بندر ریگ ارتقا می‌یابدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد پورحیدردر جمع لنج‌داران و بازرگانان بندرریگ با بیان اینکه ارتقای گمرک بندرریگ از خواسته های مردم و تجار این بندر است گفت: برای تحقق این مطالبه و خواسته برنامه های متعددی در دستورکار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه بندرریگ ازدفترخانه به اداره ارتقا می‌یابد افزود: گمرک بندر ریگ جزو 10 گمرک فعال استان بوشهر در زمینه صادارات و واردات در بخش ملوانی وتجاری است.
مدیرکل گمرکات استان بوشهراضافه کرد: با توجه به این که این بندرهیچ محدودیتی برای امر صادرات و واردات ندارد تجار این منطقه تمایل دارند دراین بندر فعالیت تجاری کنند.
پورحیدر با بیان اینکه سه تا چهار برابر هزینه بندر گناوه بر تجار بندرریگی تحمیل می‌شود گفت: به لحاظ هزینه‌های زیادی که درامر تجارت بر بازرگانان بندر ریگ تحمیل می شود که سه تا چهار برابر هزینه یک بندراستاندارد است،تجار ناچارند به گمرک بندر گناوه برای این امور مراجعه کنند.
ناظر گمرک های استان بوشهر بیان کرد: گمرک ریگ هم ازنظر پرسنل در بخش های ارزیاب، کارشناس، نیروهای پشتیبانی و هم به لحاظ سخت افزاری ونرم افزاری مشکل خاصی ندارد و هرگاه رئیس این منطقه نیاز و خواسته ای داشته، تامین شده است.
بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قدمت دیرینه ای در امر تجارت دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار