۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

افزایش 2 برابری توان عملیاتی جابجایی کالا در بندر نوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش 2 برابری توان عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در امر تخلیه و بارگیری کالا خبر داد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۴۸۶۵۸
افزایش 2 برابری توان عملیاتی جابجایی کالا در بندر نوشهر
به گزارش مانا منوچهر تاتینا با اشاره به امضای قرارداد ساخت سیلوی جدید غلات و انبار سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر اظهار داشت: این قرارداد در راستای افزایش دو برابری توان عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در امر تخلیه و بارگیری کالا با محمد رمضانیان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به امضاء رسید.
وی با بیان اینکه بندر نوشهر ظرفیت افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا را دارد، افزود : طبق این قرارداد سیلوی 50 هزار تنی غلات با سرمایه گذاری بالغ بر150میلیارد ریال در بندر نوشهر ساخته می شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر طی سه ماهه گذشته را با رشد 42 درصدی عنوان کرد و گفت: در این مدت ورود کشتی به بندر نوشهر 26 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه امر تخلیه وبارگیری کالا در بندر نوشهر تصریح کرد: طبق قرارداد مورد نظر یک انبار سرپوشیده به مساحت23 هزار و 800 متر مربع نیز در بندر نوشهر ساخته می شود.
تاتینا، مدت زمان ساخت این انبار را 10 سال عنوان کرد و گفت: برای ساخت این انبار بیش از 800 میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.
وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری کالا برخوردار هستند، افزود: از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برای این بنادر استقبال می کنیم .
این مسئول سرمایه گذاری در دو بندر مذکور را موجب شکوفایی اقتصادی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران درتوسعه این دو بندر آمادگی لازم وجود دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار