۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

318 شناور در بوشهر ساماندهی نشده است

فرمانده دریابانی استان بوشهرگفت: از دو هزار و 100 شناور استان بوشهر یک‌هزار و 738 شناور ساماندهی شده و 318 شناور نیز هنوز ساماندهی نشده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۸۶۵۵
318 شناور در بوشهر ساماندهی نشده است

به گزارش خبرنگار مانا، قلندر لشکری ظهر امروز در نشست با تعاونی لنج‌داران استان بوشهر با بیان اینکه دریابانی در جلوگیری از تخلفات دریایی شبانه‌روز در تلاش است گفت: استان بوشهر دارای بنادر متعددی است که دریابانی استان بوشهر در همه بنادر برای کنترل تردد شناورها حضوری فعالی دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون 318 شناور در بوشهر هنوز ساماندهی نشده است گفت: ازدو هزار و 100 شناور استان بوشهر یک‌هزار و 738 شناور ساماندهی شده و 318 شناور نیز هنوز ساماندهی نشده است.
فرمانده دریابانی استان بوشهرگفت افزود: از تعداد شناورهای ساماندهی نشده 259 فروند قایق و 48 فروند لنج مربوط به شهرستان دیلم است.
وی با بیان اینکه تاکنون 205 قایق تفریحی در استان بوشهر ساماندهی شده اند اضافه کرد: مشخص نبودن متولی اصلی طرح ساماندهی شناورها از مشکلات مهم این طرح است.
لشکری، درارتباط با مشکل صیادان بندر ریگ برای تمدید دفترچه تردد اظهارکرد: هم اکنون به دلیل نبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در بندر ریگ امکان تمدید دفترچه تردد، وجود ندارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار